اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جام بصیرت کاشان

نفرات برتر المپیاد ورزشی روستائیان کاشان معرفی شدند

خبرگزاری فارس: رئیس ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی و محلی کاشان از معرفی برترین‌های دومین المپیاد فرهنگی ورزشی روستائیان این شهرستان با عنوان «جام بصیرت» خبر داد.

نفرات برتر المپیاد ورزشی روستائیان کاشان معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، سیدعلی افراشی شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دومین المپیاد فرهنگی ورزشی روستائیان کاشان 550 نفر از مردان ورزشکار روستایی این شهرستان و بخش‌های تابعه آن شامل برزک، نیاسر، مرکزی و قمصر در قالب 11 رشته دارت، طناب‌کشی، دال پلان، دو صحرا نوردی، کشتی چوخه به رقابت با یکدیگر پرداختند.

وی ادامه داد: داوری این دوره از رقابت‌ها را سیدعباس افراشی، حمید صادقی، مهدی رعایایی، مهدی آقاجانی، محسن نصیرزاده، عباس کاظمی، بشیر محمدنظری، عباس علیزاده و حسین اسماعیل‌زاده بر عهده داشتند.

رئیس ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی و محلی کاشان خاطر نشان کرد: در رشته طناب‌کشی، مهدی سادات‌پور، حسین رحیمی، مجید حسنی، سلمان حمامی، علی سلطانی، مهدی حسنی و فریبرز کاظمی از تیم روستای ویدوج بخش برزک بر سکوی نخست ایستادند و هادی، حامد، ابوالفضل و امیرحسین نوابی، احمد سفیانی و عباس میرزایی از تیم روستای سادیان بخش برزک بر سکوی دوم ایستادند و جمال رئوفی، امیرحسین دهقانی، میثم و مسلم نجاتی، احمدرضا حلاجی و سعید طائفی از تیم روستای چالقره بخش مرکزی بر سکوی سوم قرار گرفتند.

به گفته وی در رشته دال پلان، حمید حسنی، محمد صادقی، الیاس باقری از تیم روستای ویدوج بخش برزک به مقام قهرمانی رسیدند، محمدعلی دنیادیده، احمد مطهری و مهدی معصومی از تیم روستای آزران (الف) بخش برزک به مقام نایب قهرمانی دست یافتند و محمد و مهدی معصومی و روح‌الله مطهری از تیم روستای آزران (ب) بخش برزک سوم شدند.

افراشی خاطر نشان کرد: در رشته دارت که به صورت تیمی برگزار شد، علی‌اصغر اسماعیلی و محمدجواد رضایی از تیم روستای سادیان از بخش برزک اول شد، بهنام رحیمی، جعفر قربانی و احمد رزاقی از تیم روستای تتماج از بخش مرکزی به مقام دوم رسیدند و سید اسماعیل میرجعفری، رضا خدایی و علی نجاتی از تیم روستای چالقره از بخش مرکزی مقام سوم را کسب کردند.

وی یادآور شد: در رشته کشتی چوخه، حجت کاظمی در وزن 90 کیلوگرم از روستای ویدوج بخش برزک عنوان نخست را کسب کرد و ابوالفضل کاظمی در وزن 90 کیلوگرم از روستای ویدوج بخش برزک عنوان دومی را به خود اختصاص داد و علی کاظمی در وزن 70 کیلوگرم از روستای جوینان بخش قمصر سوم شد.

 

به گفته وی در رشته دو صحرا نوردی، علیرضا زارعی، امیرحسین حمامی هر دو از روستای آرنجن بخش برزک و هادی زارعی از روستای سادیان بخش برزک به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

لنتهای پیام/2406/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول