اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت شهرری:

وحدت مایه اقتدار است/ رهبری محور اصلی وحدت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرری با تاکید بر وحدت گفت: رهبری محور اصلی وحدت است و همه باید حول محور ولایت باشند.

وحدت مایه اقتدار است/ رهبری محور اصلی وحدت است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالعلی ابراهیمی در خطبه‌های نماز جمعه شهرری پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به مبانی تربیت در صحیفه سجادیه اظهار داشت: مطابق تاکیدی که مقام معظم رهبری درباره سبک زندگی داشتند، باید از سیره و روش ائمه علیهم‌السلام درس بگیریم و در زندگی خود اجرا کنیم.

امام جمعه موقت شهرری با اشاره به دعای بیست و چهارم صحیفه سجادیه گفت: امام سجاد (ع) در دعای بیست و چهارم صحیفه سجادیه بر رعایت حقوق والدین تاکید فرمودند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: خانواده سالم خانواده‌ای است که فرزندان در آن حقوق والدین را رعایت کنند و اگر فرزندی حقوق والدین را رعایت نکند، به یقین حقوق دیگران را نیز در جامعه رعایت نمی‌کنند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی در ادامه شهادت امام حسن عسگری (ع) را تسلیت گفت و با اشاره به آغاز امامت حضرت حجت (عج) ویژگی‌های منتظر واقعی را برشمرد و گفت: منتظر واقعی باید زندگی‌اش مورد پسند امام زمان (عج) باشد، فرد منتظر باید سبک زندگی، رفتار، کسب و کار شایسته و مورد رضایت اهل بیت علیهم‌السلام داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه پنج‌شنبه هفته آینده سالروز میلاد حضرت رسول (ص) به روایت اهل تسنن و آغاز هفته وحدت است، عنوان کرد: خداوند متعال فرمودند «اگر وحدت داشته باشد نصرت الهی شامل شما می‌شود، اگر اختلاف داشته باشید آبروی شما می‌رود و سست می‌شوید.»

حجت‌الاسلام ابراهیمی موفقیت و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی ایران برگرفته از اتحاد ملت ایران دانست و گفت: حضور رئیس جمهور در مجلس در هفته گذشته مصداق وحدت است وحدت بود و با حضور در مجلس نشان داد در برابر رای مردم متواضع است.

امام جمعه موقت ورامین با تاکید بر وحدت دولت و مجلس در ارتباط با فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها عنوان کرد: دولت برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها اعلام آمادگی کرده است و مجلس عنوان می‌کند که فاز اول با مشکلاتی روبرو بوده و باید رفع شود و امیدواریم در این ارتباط دولت و مجلس در راه صحیح وحدت کنند.

وی اضافه کرد: وحدت باید در تمام شئون نظام جمهوری اسلامی رعایت شود و یکی از مصادیق وحدت، حضور رییس جمهوری در مجلس و ارایه گزارش و بررسی مشکلات و راهکارها بود که وی با تواضع این کار را انجام و نشان داد بین این دو قوه برای حل مشکلات، وحدت و یکپارچگی وجود دارد.

خطیب جمعه شهرری تصریح کرد: : اسلام به عنوان عامل اصلی اتحاد در کشورهای اسلامی است و همه ما باید حول محور این وحدت یعنی ولایت فقیه باشیم.

امام جمعه شهرری با تاکید بر وحدت گفت: رهبری محور اصلی وحدت است و همه باید حول محور ولایت باشند.

انتهای پیام/2462/ت40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول