اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

برتری اصولگرایان در صداقت و سلامت است

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: برتری اصولگرایان و افراد اصیل به غیراصیل در صداقت و سلامت آنهاست و به هیچ وجه نباید این صداقت و سلامت کمرنگ شود.

برتری اصولگرایان در صداقت و سلامت است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جواد قناعت ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی استان اظهار داشت: برای انتخابات آتی باید در برنامه‎های دهه فجر شور و نشاط ایجاد کنیم تا مردم حضور باشکوهی را در انتخابات آینده داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: در این کشور کسی جرات نمی کرد از ارزش‎های انقلاب و ایثارگری‎ها حرفی بزند، برخی در داخل کشور می‎گفتند آرمان‎ها و فرمایشات امام باید به موزه برود.

ایران به رهبری مقام معظم رهبری دارای محوریت جهان است

استاندار گلستان گفت: برای استفاده از 20 یا 30 سانتریفوژ به وزیر خارجه انگلیس به خواهش و التماس افتاده بودند اما الان 7 هزار الی 8 هزار سانتریفوژ در کشور فعال است.

قناعت ابراز داشت: ما در حال جنگ و مقاومت به ویژه در سیاست خارجی و بدنه فعال نظام به سر می‎بریم.

وی خاطرنشان کرد: واقعاً اکنون جمهوری اسلامی ایران به رهبری مقام معظم رهبری دارای محوریت جهان است و از حزب‎الله لبنان شیعه گرفته تا حماس اهل‎سنت و کشورهای دیگر با محوریت مقام معظم رهبری پیش می‎رود که این وضعیت بسیار مطلوب است گرچه در داخل کشور تهدیداتی وجود دارد اما باید برطرف شود.

از ظرفیت‎های سمعی و بصری برای ترویج آرمان‎های ناب انقلاب اسلامی استفاده شود

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه برنامه‎های دهه فجر و 22 بهمن مردمی است افزود: برنامه‎های دهه فجر مختص مسئولان و مدیران نیست بلکه برنامه‎های دهه فجر مردمی است.

قناعت متذکر شد: اگر هنوز نتوانسته‎ایم برنامه‎های خود را منطبق بر مردم کنیم این‎ها به ضعف‎های اجرایی برمی‎گردد و ساماندهی خوبی صورت نگرفته است.

وی از مدیران خواست تا نسبت به ترویج و تعمیق آرمان‎های ناب انقلاب اسلامی و بهره‎گیری از ظرفیت‎های سمعی و بصری تلاش کنند و ابراز داشت: تبیین گفتمان انقلاب اسلامی به ویژه برای نسل جوان و تبیین جلوه‎های کارآمدی نظام باید در برنامه‎های متنوع دهه فجر عنوان شود.

انتهای پیام/2307/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول