اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

فعالیت شورای نظارتی امیدآفرین برای خادمان و بیم‎آفرین برای خاطیان است

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: استمرار فعالیت شورای نظارتی گلستان در مسیر بسیار تعاملی، راهگشا و امیدآفرین برای خادمتن و بیم‎آفرین برای خاطیان است.

فعالیت شورای نظارتی امیدآفرین برای خادمان و بیم‎آفرین برای خاطیان است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جواد قناعت بعدازظهر امروز در سومین همایش ارتقای سلامت اداری با محوریت نقش دستگاه‎های نظارتی و تقویت فضای فرهنگی و اجتماعی که در سالن جهاد کشاورزی استان گلستان برگزار شد اظهار داشت: برای اینکه سلامت اداری را محقق کنیم علاوه بر گام نخستین که اشاره شد باید استمرار فعالیت، تلاش و خدمت بی‎منت را تا پایان عمر دولت داشته باشیم.

وی به استمرار فعالیت‎های عمرانی، خدماتی و اداری با توجه به شرایط بودجه‎ای کشور تاکید و تصریح کرد: خیلی از کارها در استان انجام شده و برخی نیز نیمه‎تمام است البته پروژه‎های بزرگی از جمله جنگل گلستان، سدکبودوال، راه‎آهن گرگان - اینچه‎برون، 20 هزار واحد مسکن‎مهر، جزیره آشوراده از مهمترین پروژه‎های قابل افتتاح و نیمه‌تمام در استان گلستان است.

سلامت و فساد جامعه به کارگزاران نظام و عالمان جامعه گره خورده است

استاندار گلستان بیان داشت: استمرار فعالیت و تلاش در راستای تحقق منویات رهبری همچنین آمادگی برای برپایی انتخابات پرشور و وسیع مردم از گام‎هایی است که شورای نظارتی، آن را برای سلامت اداری پیش‎بینی کرده است.

قناعت با تاکید بر اینکه اگر کارگزاران نظام و عالمان و فرهیختگان صالح شوند فساد اداری اتفاق نمی‎افتد یادآور شد: سلامت و فساد جامعه به دو گروه کارگزاران نظام و عالمان جامعه گره خورده است.

وی عنوان کرد: دانش و آگاهی مقدمه یک بینش است و بینش، پیش مقدمه‎ منش است لذا هر چه اطلاعات، آگاهی و موضوعات علمی افزایش پیدا کند باعث می‎شود نگاه‎های جدیدی در مدیران و تصمیم‎گیران ایجاد شود.

افزایش آگاهی کارگزاران نظام به قانون، از ضریب خطا و انحراف می‎کاهد

استاندار گلستان متذکر شد: هر چه میزان سطح آگاهی مدیران و کارگزاران نظام به قانون و راه‎های تحقق اهداف قانونی بیشتر شود طبیعی است که خروجی خوبی خواهد داشت و خطا، انحراف و آسیب کمتر خواهد شد.

قناعت گفت: این همایش یک همایش کاربردی است که با تدبیر و همت اعضای شورای نظارتی استان انجام شده که با همین رویکرد نیز هدف‌گذاری شده است   

وی در پایان اظهار داشت: مدیران ما نیروهای دلسوز و انقلابی هستند که تعامل خوب و سازنده‎ای با اعضای شورای نظارتی استان ایجاد شده است.

انتهای پیام/2307/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول