اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

تمام موانع قانونی جزیره آشوراده برطرف شده است

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: در دهه فجر کلنگ‎زنی پروژه‎ای نداریم به جز یک مورد که جزیره آشوراده است که تمام موانع قانونی، حقوقی، استانی و ملی را پشت‎سر گذاشته است.

تمام موانع قانونی جزیره آشوراده برطرف شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جواد قناعت پیش‌ازظهر اامروز در جمع فرمانداران استان اظهار داشت: سعی می‎کنیم پروژه جزیره آشوراده را تا قبل از دهه فجر و یا در طول این دهه کلنگ‎زنی کنیم.

وی با بیان اینکه در سال‌جاری پروژه عمرانی و زیرساختی نداریم تصریح کرد: دهه فجر امسال پروژه جدیدی نخواهیم داشت مگر اینکه بخش خصوصی بخواهد در حد وسیع سرمایه‎گذاری داشته باشد.

نباید از فرصت طلایی خدمت به مردم غافل شویم

استاندار گلستان ابراز داشت: دهه فجر امسال آخرین دهه فجر در دولت دهم است لذا بیشتر به دنبال این هستیم که پروژه‎های در آستانه افتتاح را به اتمام برسانیم و برنامه‎های افتتاحیه داشته باشیم.

قناعت یکی از ماموریت‎های مهم را «کار و تلاش» تا آخر خدمت دولت دهم عنوان کرد و متذکر شد: نباید از فرصت طلایی خدمت به مردم غافل شویم که این مهم یکی از ماموریت‎های جدی است.

وی امیدآفرینی را از دیگر ماموریت‎های خدمتگزاران نظام به مردم برشمرد و یادآور شد: باید همواره امید و نشاط در کشور تزریق شود هر چند یک مقدار گرانی در کشور به وجود آمده که به خاطر این است که در حال جنگیم.

برخی از عناصر داخلی، تاثیرگذاری تحریم‎ها را بیشتر می‎کنند

استاندار گلستان اضافه کرد: دشمن رسماً اعلام کرده که ایران را تحریم می‎کنم اما ما نباید مایوس شویم گر چه برخی از عناصر داخلی، تاثیرگذاری تحریم‎ها را بیشتر می‎کنند اما باید امیدآفرینی در جامعه گسترش داده شود.

قناعت با تاکید بر اینکه ایران در بهترین شرایط بین‎المللی قرار دارد متذکر شد: در 10 الی 15 سال پیش یکی از آرزوهایمان این بود که بنزین وارد نکنیم که این موضوع اکنون محقق شده است و ما بنزین وارد نمی‎کنیم و حتی در این زمینه صادرکننده هم هستیم.

وی با بیان اینکه ایران یکی از منابع بین‎المللی نفت است خاطرنشان کرد: باید خوشحال باشیم که تحریم‎ها سبب شکوفایی کشور شده است هر چند در قدم اول هستیم اما باید به سمت پیشرفت و تعالی مصمم‎تر از گذشته گام برداریم.

ساماندهی سوخت یکی از اقدامات کلیدی دولت/ امید و نشاط را در مردم تقویت کنیم

استاندار گلستان در خصوص ساماندهی سوخت بیان داشت: هر سال ما شاهد افزایش 10 الی 15 درصدی سوخت در کشور بودیم به طوری که در سال 1386 مصرف سوخت بنزین 73 میلیون لیتر در روز بود و کارشناسان سیاسی و انرژی معتقد بودند اگر این روند ادامه پیدا کند تا 10 سال دیگر به کشوری فقیر تبدیل خواهیم شد و تمام منابع نفتی خود را باید تبدیل به بنزین می‎کردیم تا مردم استفاده می‎کردند اما خوشبختانه اکنون مصرف سوخت در کشور ساماندهی شده است.

قناعت با بیان اینکه جلوی مصرف بی‎رویه بنزین در کشور گرفته شده است اضافه کرد: مصرف روزانه بنزین در کشور اکنون از 60 میلیون لیتر تجاوز نکرده است یعنی در ساماندهی سوخت در کشور خوب عمل شده است و این‌ها از کارهای کلیدی بود که در کشور انجام شد.

وی در پایان اظهار داشت: باید اقدامات و خدماتی که برای رفاه حال مردم در کشور صورت گرفته بیان شود تا امید و نشاط در مردم تقویت شود.

انتهای پیام/2307/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول