اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان:

روابط ‌عمومی‌ها خط مقدم ترویج اهداف نظام هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان گفت: روابط عمومی‌ها خط مقدم ترویج و تبیین اهداف و برنامه‌های نظام و دولت هستند.

روابط ‌عمومی‌ها خط مقدم ترویج اهداف نظام هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مصطفی سلطانی پیش از ظهر امروز در همایش مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و نهادهای استان کرمان اظهار داشت: روابط عمومی‌ها خط مقدم ترویج و تبیین اهداف و برنامه‌های نظام و دولت هستند.

وی بیان داشت: روابط عمومی‌ها در حال حاضر به امکانات بسیار خوبی مجهز شده و با تلاش‌های صورت گرفته نیز روز به روز شاهد ترقی، پیشرفت و توسعه آنها هستیم.

سلطانی عنوان کرد: مجموعه روابط عمومی‌های استان کرمان در راستای منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر انتخاباتی با حضور حداکثری، منشوری فراروی خود دارند که در این راه اهتمام می‌ورزند.

وی با اشاره به فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی ابراز داشت: وظیفه ذاتی روابط عمومی‌ها است که هم و غم خود را برای برگزاری برنامه‌های بیادماندنی این روز به کار گیرند.

سلطانی افزود: طی سال جاری سه دوره آموزشی ویژه مدیران روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی، فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها، نهادها و شرکت‌های استان کرمان برگزار شده است.

محمد رضایی رئیس اداره امور شعبه‌های بانک ملی استان کرمان در این گردهمایی اظهار داشت: معضل مهم بانک‌ها مطالبات معوق است که هر روز نیز به آنها افزوده می‌شود.

وی بیان داشت: انتظار ما از روابط عمومی‌ها بر این است که ما را یاری دهند تا بتوانیم مطالبات را وصول و به چرخه تولید بازگردانیم.

رضایی با اشاره به دوره‌های آموزشی شهروندان برای استفاده از خدمات بانکی عنوان کرد: هدف این دوره‌ها معرفی یک بانک خاص نیست، با این آموزش‌ها می‌توانیم در کنترل ترافیک، کنترل امنیت محموله‌های بانکی، اثرگذاری بر فرهنگ عمومی، صرفه‌جویی در وقت و بسیاری از موارد دیگر اثر داشته باشیم.

انتهای پیام/80017/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول