اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله حائری‌ شیرازی:

ملت ایران در اطاعت از رهبری نمره 20 گرفتند

خبرگزاری فارس: عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ملت ایران در اطاعات از رهبری نمره 20 گرفتند، گفت: مردم 10 نمره را با استقامت و صبر و 10 نمره را در روز بصیرت گرفتند.

ملت ایران در اطاعت از رهبری نمره 20 گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت آیت‌الله محی‌الدین حائری‌ شیرازی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استانداری گیلان با بیان اینکه بیش از هزار سال از غیبت امام زمان (عج) می‌گذرد، اظهار کرد: اگر ظهور ایشان آتش‌ فشان باشد قله این آتش‌ فشان ایران است.

وی آتش افروخته شده را علیه فساد و تباهی دانست و گفت: آتش مذکور مقدس است.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با تصریح بر اینکه مومن برای رسیدن به عالم باید آزمایش شود، اذعان کرد: امام حسین (ع) توسط مسلم مردم کوفه و دعوت‌کنندگان را آزمایش کرد و از رفتاری که با مسلم شده بود، می‌شد پیش‌بینی کرد که با امام حسین (ع) چه رفتاری می‌شود.

وی مردم ایران را پیشقراولان امتحان دانست و تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس نیمی از امتحان ما بود.

حائری شیرازی قبول قطعنامه 598 سازمان ملل را آزمایش دیگر مردم ایران نامید و خاطر نشان کرد: قطعنامه مذکور پاسخ به دو نظریه بود که می‌گفتند مردم از جنگ خسته شدند و بزرگان نیز کوتاهی کردند در حالی که هیچکدام از اینها نبود بلکه مقدمات زمینه‌های امتحان جدید بود.

*نمره 20 مردم ایران در اطاعت از رهبری

وی با بیان اینکه مردم در اطاعت از رهبری نمره 20 گرفتند، اذعان کرد: ملت ایران 10 نمره را با استقامت و صبر و 10 نمره را نیز در روز بصیرت گرفتند که کار چند سال صبر را می‌کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه واقعه عاشورا را حاصل بی‌بصیرتی عده‌ای دانست و افزود: عاشورائیان میوه‌های بصیرت بودند.

وی افزود: گاهی اوقات افراطی‌ها در اعتراض‌ها به جایی می‌رسند که کارهای خوب نیز سیاه‌نمایی می‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تصریح بر اینکه دانش‌های غربی وارد علوم انسانی شده است، اذعان کرد: فارغ‌التحصیلان پشت فرمان این آموزش‌ها قرار می‌گیرند و کابین نظام را هدف می‌گیرند که این امر خطر است.

*اسلامی شدن دانشگاه‌ها با روح کارشناسی است

حائری شیرازی اسلامی شدن دانشگاه‌ها را تنها در ظاهر آن ندانست و خاطر نشان کرد: اسلامی شدن دانشگاه‌ها با روح کارشناسی است و زمانی که آیات و روایات وارد جامعه‌شناسی، تربیت، اقتصاد دانشگاه، سیاست، برنامه‌ریزی و تمام علوم دانشگاهی شود، آثار بسیاری در بر دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه غربی‌ها دانشگاه‌های خود را برای دنیای منهای آخرت برنامه‌ریزی می‌کنند، افزود: پر شدن حافظه‌ها بدون فعال شدن اندیشه‌ها از اهداف غربی‌ها در دانشگاه‌هاست.

انتهای پیام/2300/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول