اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سازمان بسیج مستضعفین خبر داد

اجرای نمایش‌های رزمی در مناطق عملیاتی دوران جنگ

خبرگزاری فارس: جانشین سازمان بسیج مستضعفین از اجرای نمایش‌های رزمی در مناطق عملیاتی دوران جنگ خبر داد.

اجرای نمایش‌های رزمی در مناطق عملیاتی دوران جنگ

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار علی فضلی ظهر امروز در آیین اختتامیه دهمین جشنواره تئاتر بسیج کشور که با حضور مسئولان، پیشکسوتان، ‌اساتید و هنرمندان عرصه تئاتر کشور در فرهنگ‌سرای کومش سمنان برگزار شد، اظهار داشت: هنر اگر در خدمت ارزش‌های عمیق انقلاب قرار گیرد، ارمغانش امید، اقتدار، عزت و برکت خواهد بود.

وی تصریح کرد: شهدا، شهادت را برگزیدند تا امروز ما در ایران امن و در استان ولایت‌مدار سمنان شاهد برگزاری دهمین جشنواره تئاتر بسیج کشور باشیم.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با یادآوری عملیات کربلای 5 افزود: در چنین روزهایی عملیاتی به نام عملیات کربلای 5 رخ داد، عملیاتی که امام خمینی(ره) در خصوص آن فرمودند «شب‏های کربلای 5 شب‏های قدر این انقلاب است و انس با شب‏های کربلای 5 شما را وارسته می‌کند و هر کس آن را فراموش کند، نامش از اردوگاه انقلاب قلم خواهد خورد».

فضلی ادامه داد: امام خمینی (ره) در فراز دیگری می‌فرمایند که «این خاطره ماندگار حسینی را حفظ کنید».

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه شهدا در درگاه خداوند صاحب آبرو هستند، اظهار داشت: شهیدان و دلیرمردانی همچون خرازی‌ها و شفیعی‌ها در آن روز به فرمان امام خمینی(ره) دژ نفوذناپذیر دشمن را شکستند.

وی تأکید کرد: امروز تئاتر انقلاب اسلامی، تئاتر بیداری جهان اسلام، تئاتر دفاع مقدس و تئاتر بسیج باید بتواند آرمان‌ها و ارزش‌ها را حفظ کرده و به آیندگان منتقل کند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: یقین داریم که ماندگاری هر اثری بدون هنر امکان‏پذیر نیست؛ چرا که هنر وقتی از دل برمی‌آید و لاجرم بر دل می‌نشیند.

فضلی بیان داشت: امروز باید یک بسیجی تئاتری بسازیم که خودش این فرهنگ را داشته باشد و آن را همان‏طور که هست و باید باشد، در جامعه منتقل کند.

وی در ادامه در خصوص اجرای نمایش‌های رزمی در مناطق عملیاتی گفت: در مناطق عملیاتی هر شب، پنج نمایش رزمی را در راهیان نور و در اردوگاه‌های شهیدان حبیب‌اللهی، زین‌الدین، رستم‌پور، مسعودیان و محلاتی به اجرا درمی‌آوریم.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: سال گذشته، قریب 4 میلیون نفر از مردم در مناطق عملیاتی برای تجدید میثاق با شهدا و دفاع از ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس حضور یافتند.

فضلی خطاب به هنرمندان گفت: هنرتان را با قرآن و عترت و ارزش‌هایی که بیش از 200 هزار شهید و نیم میلیون نفر جانباز پای انقلاب را با خون و مجاهدت‌های خود امضا کرده‌اند، ماندگار کنید و برای این‏ها کار ماندگار انجام دهید.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه اگر به دامان هر یک از شهدا متوسل شویم در دنیا و آخرت عاقبت به خیر می‌شویم، گفت: تئاتر همیشه جاودانه بوده و دارای روح بلند انقلابی و اسلامی توأمان با قرآن و عترت است.

انتهای پیام/2249/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول