اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی زنجان و حومه:

50 هزار کارت بلیط اتوبوس در زنجان صادر شده است

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی زنجان و حومه با اشاره به اینکه در حدود 30 درصد از مسافران اتوبوس‌های داخل شهر زنجان از کارت بلیط استفاده می‌کنند، گفت: تاکنون 50 هزار کارت بلیط صادر شده است.

50 هزار کارت بلیط اتوبوس در زنجان صادر شده است

شهرام فرح‌بخشیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به اجرای طرح کارت بلیط در شهر زنجان از تابستان سال‌جاری اشاره و اظهار داشت: این طرح با استقبال مردم شهر زنجان مواجه شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون 50 هزار کارت بلیط صادر شده است، افزود: این رقم بیانگر صدور کارت بلیط برای 30 درصد از مسافران حمل و نقل عمومی اتوبوس است.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی زنجان و حومه رضایت شهروندان از قطع رد و بدل شدن پول، رعایت بهداشت، کنترل نرخ کرایه‌ها و تسهیل حمل و نقل را از جمله مزایای استفاده از کارت بلیط در اتوبوس عنوان کرد.

وی از وجود امکانات خاص در نرم‌افزار مورد استفاده در اتوبوس‌های مجهز به کارت بلیط خبر داد و اضافه کرد: با استفاده از این نرم‌افزارها می‌توان اقدام به گزارش‌گیری متعدد از فعالیت اتوبوس‌های شهری کرد.

فرح‌بخشیان تعداد اتوبوس‌های فعال و غیرفعال، تعداد کارت‌های مورد استفاده و کسر اعتبار آنها، افزایش اعتبار و شارژ آنها را به ساعت و تاریخ از جمله اطلاعات قابل استخراج از اتوبوس‌های مجهز به کارت بلیط اعلام کرد.

وی از سنجش میزان درآمد اتوبوس‌ها با استفاده از نصب تجهیزات کارت بلیط بر روی اتوبوس‌ها خبر داد و گفت: برآورد تراکم مسافر در مسیرها و رفع معضلات از دیگر مزایای نصب این تجهیزات محسوب می‌شود.

*لزوم اندیشیده شدن تمهیدات خاص برای گسترش استفاده از کارت بلیط

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی زنجان و حومه تعیین موقعیت اتوبوس‌ها در سطح شهر با استفاده از gps و gprs را از مهم‌ترین مزایا عنوان و ادامه داد: با استفاده از این تجهیزات می‌توان محل استقرار و سرعت حرکت اتوبوس‌ها را رصد کرد.

وی گزارش‌گیری در مورد توقف اتوبوس‌ها در ایستگاه‌ها را از دیگر گزارش‌گیری‌ها اعلام کرد و افزود: این گزارش‌ها منجر به رسیدگی به شکایت‌های مردمی در این بخش می‌شود.

فرح‌بخشیان در نظر گرفتن تمهیداتی خاص برای گسترش استفاده از کارت بلیط توسط شهروندان تاکید کرد.

انتهای پیام/73004/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول