اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با آغاز فصل سرما

تعدادی اتوبوس پیشرفته به ناوگان اتوبوسرانی شهرکرد افزوده شد

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرکرد و حومه گفت: همزمان با شروع فصل سرما 10 دستگاه اتوبوس پیشرفته جایگزین اتوبوس‌های فرسوده شهرکرد شد.

تعدادی اتوبوس پیشرفته به ناوگان اتوبوسرانی شهرکرد افزوده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، اسماعیل زماندوست پیش ازظهر امروز در نشست شورای ترافیک شهرداری شهرکرد، اظهار داشت: در راستای ارائه خدمات بهینه به شهروندان و با توجه به شروع فصل سرما تعدادی از اتوبوس‌های فرسوده ناوگان اتوبوسرانی این شهر از سیستم خارج شد.

وی با بیان اینکه اتوبوس‌های فرسوده موجود نیز فاقد هرگونه سیستم گرمایشی بودند، اضافه کرد: 10 دستگاه اتوبوس جدید و پیشرفته مدل پیشرو دیزل و 457O گازسوز صفر کیلومتر در خطوط سطح شهر برای ارائه خدمات به شهروندان به کار گرفته شد.

زماندوست با اشاره به میزان اعتبارات هزینه شده در راستای اجرای این طرح، گفت: بیش از 10 میلیارد ریال اعتبار صرف هزینه خرید این اتوبوس‌ها شده است.

سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرکرد و حومه ادامه داد: هم اکنون 94 دستگاه اتوبوس در 15 خط سازمانی و خصوصی مشغول به فعالیت است.

وی بر ضرورت نهادینه سازی فرهنگ شهروندی تأکید کرد و گفت: بر همین اساس لازم است تا شهروندان در سفرهای درون شهری خود نسبت به حفظ و نگهداری اتوبوس‌های موجود در خطوط که از اموال عمومی هستند نهایت همکاری را با این سازمان داشته باشند.

این مسئول در ادامه بر ضرورت توسعه خطوط ناوگان حمل و نقل عمومی شهرکرد و حومه تأکید کرد و افزود: شهروندان با حفظ و نگهداری و استفاده مطلوب از ناوگان درون شهری می‌توانند در زمینه کاهش هزینه‌های سازمانی نقش موثری داشته باشند.

زماندوست خاطرنشان کرد: شهروندان با حفظ و نگهداری و استفاده مطلوب از ناوگان درون شهری می‌توانند در زمینه کاهش هزینه‌های سازمانی نقش موثری داشته باشند.

انتهای پیام/68001/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول