اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تأمین اجتماعی استان اصفهان:

اتوبوسرانی اصفهان وعده پرداخت بدهی به بیمه را محقق نکرده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تأمین اجتماعی استان اصفهان گفت: با وجود همه وعده‌های اتوبوسرانی اصفهان مبنی بر پرداخت حق بیمه اما تاکنون این وعده به بیمه تأمین اجتماعی محقق نشده است.

اتوبوسرانی اصفهان وعده پرداخت بدهی به بیمه را محقق نکرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی‌اصغر دادخواه ظهر امروز در حاشیه برگزاری نشست خبری خود در پاسخ به سئوال خبرنگاران در مورد وضعیت بدهی اتوبوسرانی اصفهان به بیمه تأمین اجتماعی اظهار کرد: بیمه تأمین اجتماعی اصفهان با شهرداری مشکل ندارد اما با اتوبوسرانی که زیر مجموعه‌ای از آن است مشکل پیدا کرده است.

وی افزود: اتوبوسرانی اصفهان با وجود افزایش نرخ بلیط اتوبوس و تخصیص بخشی از این هزینه به حق بیمه تاکنون به وعده‌های خود عمل نکرده و حق بیمه را پرداخت نمی‌کند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان اصفهان تصریح کرد: 2 هزار و 300 نفر از مجموعه اتوبوسرانی اصفهان بیمه هستند که ماهانه 500 میلیون تومان ماهانه حق بیمه محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: اتوبوسرانی فقط هفت درصدی که از کارگر کم می‌شود را پرداخت می‌کند.

دادخواه گفت: در حال حاضر لیست بیمه کارگران اتوبوسرانی را دریافت نکردیم تا تکلیف مشخص شود.

وی اضافه کرد: اتوبوسرانی مبلغ 55 میلیارد تومان از سال 79 تا پایان شهریور 91 به بیمه تأمین اجتماعی بدهکار است.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان اصفهان افزود: این در حالی است که سال گذشته 130 نفر از کارگران این سازمان را جزء مشاغل سخت و زیان‌آور محسوب کرده و حقوق بازنشستگی دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه اتوبوسرانی ابتدای سال کمبود ریالی را دلیل عدم پرداخت حق بیمه اعلام کرد و گفت: اکنون که بلیط اتوبوس نزدیک یک سال است که افزایش یافته است نیز به تعهدات عمل نکرده‌اند.

دادخواه پیشنهاد تهاتر ملکی و زمین را ما به تفاوت بخشی از بدهی اتوبوسرانی عنوان کرد و افزود: هنوز در این زمینه شهرداری اطلاعی به این سازمان در مورد تهاتر زمین نداده‌اند.

وی ادامه داد: در کاشان و نجف‌آباد نیز مشکل داشته‌ایم که در این زمینه تهاتر کرده‌ایم، اما در اصفهان اتوبوسرانی با ما همراه نبوده هر چند خدمات بیمه پرداخت کرده‌ایم.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول