اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل حفاظت از محیط زیست آذربایجان غربی تاکید کرد

راه‌اندازی سیستم پایش آنلاین آلودگی هوا در کارخانه‌های آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیر کل حفاظت از محیط زیست آذربایجان‌غربی گفت: واحدهای تولیدی باید تا پایان سال سوم برنامه پنجم توسعه نسبت به راه‌اندازی سیستم پایش آنلاین آلودگی هوا اقدام کنند.

راه‌اندازی سیستم پایش آنلاین آلودگی هوا در کارخانه‌های آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حسن عباس‌نژاد ظهر امروز در مراسم افتتاح سیستم پایش آنلاین میزان آلودگی هوا در کارخانه سیمان سفید ارومیه، اظهار داشت: با توجه به اینکه کارخانه‌ها سهم عمده‌ای از آلودگی هوا را به خود اختصاص می‌دهند لازم است تا میزان آلایندگی کارخانه‌ها مشخص و نسبت به استانداردسازی تجهیزات آن‌ها اقدام شود.

مدیر کل حفاظت از محیط زیست آذربایجان‌غربی با بیان اینکه کارخانه‌ها باید سیستم آنلاین پایش آلودگی هوا را تا سال سوم برنامه پنجم توسعه نصب کنند، تصریح کرد: این اقدام سبب اندازه‌گیری میزان آلایندگی آن‌ها می‌شود.

عباس‌نژاد با بیان اینکه در برنامه پنج ساله پنجم توسعه بحث آلودگی هوا به طور جد مورد توجه قرار دارد، خاطر نشان کرد: بر این اساس لازم است تا واحدهای تولیدی نسبت به استانداردسازی دستگاه‌ها و ماشین‌آلات خود در راستای کاهش میزان آلایندگی اقدام کنند.

وی گفت: برای این منظور واحدهای تولیدی باید نسبت به نمونه‌برداری و اندازه‌گیری آلودگی و تخریب زیست محیطی خود اقدام و نتیجه را در چارچوب خود اظهاری به سازمان حفاظت محیط زیست ارائه کنند.

انتهای پیام/61001/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول