اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با چهارمین روز از هفته هوای پاک

همایش قانون و محیط زیست در اصفهان برگزار شد

خبرگزاری فارس: ظهر امروز همز‌مان با چهارمین روز از هفته هوای پاک همایش قانون و محیط زیست با حضور جمعی از مسئولان و دوست‌داران محیط زیست در اصفهان برگزار شد.

همایش قانون و محیط زیست در اصفهان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، 24 تا 30 دی ماه هر سال به عنوان هفته هوای پاک نام دارد و هر ساله برنامه‌های مختلفی در کلان‌شهر اصفهان در راستای گرامیداشت این هفته برگزار می‌شود.

این هفته فرصت مناسبی برای مشارکت در بهبود کیفیت هوا با انجام ساده‌ترین اقدامات است و تمام مردم باید با مشارکت با مسئولان در راستای ارتقای کیفیت هوای موجود در کلان‌شهر اصفهان و مقابله با آلاینده‌های جوی حرکت کنند.

کلان‌شهر اصفهان یکی از هشت کلان‌شهر دارای آلاینده‌های جوی در سطح کشور به شمار می‌رود و طی سال‌های گذشته اصفهان با آغاز فصل سرما با پدیده اینورژن و وارونگی دما و به دنبال آن با افزایش آلاینده‌های جوی مواجه می‌شود اما مسئولان استان از اقدامات قانونی در راستای سالم شدن هوای این کلان‌شهر استفاده می‌کنند.

ظهر امروز همز‌مان با چهارمین روز از هفته هوای پاک همایش قانون و محیط زیست با حضور جمعی از مسئولان و دوست‌داران محیط زیست در اصفهان برگزار شد.

این همایش با همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست و پالایشگاه نفت اصفهان برگزار شد و در این همایش جمعی از فعالان و دوستداران عرصه‌های زیست محیطی مورد تقدیر قرار گرفتند.

محیط زیست متولی اجرای مباحث زیست محیطی به شمار می‌رود و امیدواریم این مرجع قانونی با انجام اقدامات لازم در راستای برطرف شدن کامل آلودگی هوای کلان‌شهر اصفهان اقدامات لازم را انجام بدهد و در آینده‌ای نزدیک شاهد برطرف شدن تمام این آلاینده‌ها باشیم.

انتهای پیام/63004/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول