اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از طرف اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس

اوضاع تنها بیمارستان میناب "بد و نابسامان" توصیف شد

خبرگزاری فارس: اعضای کمیسیون برنامه، بودجه مجلس شورای اسلامی وضعیت بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) میناب را "بد و نابسامان" توصیف کردند.

اوضاع تنها بیمارستان میناب "بد و نابسامان" توصیف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق مرکز هرمزگان، معاون برنامه‌ریزی استاندار هرمزگان در نشستی که با حضور 18 تن از اعضا کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی امروز در سالن اجتماعات فرمانداری میناب برگزار شد با توصیفی از توانمندی‌های میناب در حوزه‌های گوناگون، اظهار داشت: شهرستان میناب در مرکزیت شرق هرمزگان قرار دارد.

عبدالرضا ناطق فضای کسب و کار اکثر مردم منطقه را در بخش‌های کشاورزی، صید و صیادی، شیلات و آبزی‌پروری ذکر کرد و با بیان این که سالانه 40 هزار تن محصولات دریایی در حوزه شیلات هرمزگان صید می‌شود، اظهار داشت: در شرق هرمزگان نیز سالانه 220 تن میگو تولید می‌شود.

نایب رئیس کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی نیز با بیان این که سفر به هرمزگان نخستین سفر استانی اعضا کمیسیون برنامه و بودجه است، هدف از این سفر را لمس مشکلات مردم از نزدیک عنوان کرد و افزود: محرومیت منطقه هرمزگان زبانزد خاص و عام است.

غلامرضا تاج‌گردون ادامه داد: آنچه از مشکلات که در حضور میدانی اعضا کمیسیون در شهرستان مشاهده می‌شود به همراه دیگر مشکلات که به واسطه نماینده مردم حوزه انتخابیه جمع‌آوری شده با جدیت برای رفع آن تلاش می‌شود.

وی گفت: حل برخی از مشکلات از منظر قانونگذاری، گروهی نیز با اصلاح قانون و دسته‌ای دیگر هم نیاز به همراهی دولت دارد.

لازم به یادآوری است که نمایندگان مجلس و اعضای کمیسیون بودجه از تنها بیمارستان شهرستان میناب بازدید کردند و وضعیت این بیمارستان را به لحاظ امکانات، تجهیزات و فضای متناسب با حجم بیمار بد و نابسامان توصیف کردند.

نایب رئیس کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تلاش می‌کنیم مردم منطقه نتیجه سفر اعضا کمیسیون را لمس کنند.

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نیز هدف از حضور اعضای کمیسیون بودجه در میناب را چاره‌اندیشی برای برون رفت از توسعه‌نیافتگی منطقه عنوان کرد و گفت: مسئولان باید از اوضاع مردم در مناطق دور دست آگاهی یابند.

سیدعبدالکریم هاشمی نخل ابراهیمی ابراز داشت: افزایش تعداد نمایندگان حوزه شرق از یک نماینده به دو نماینده از دیگر مباحثی است که نیاز به حضور و بازدید اعضا کمیسیون از منطقه داشت.

انتهای پیام/88004/ج40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول