اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر لاهیجان:

پرداخت به ‌موقع عوارض موجب توسعه لاهیجان می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون بودجه و عمران شهری شورای اسلامی لاهیجان گفت: همکاری و مشارکت شهروندان در پرداخت به‌ موقع عوارض موجب توسعه و آبادانی شهر لاهیجان می‌شود.

پرداخت به ‌موقع عوارض موجب توسعه لاهیجان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از لاهیجان مهدی شمس در جمع اعضای کمیسیون مذکور، مشاور شورای اسلامی شهر و مسئول درآمد شهرداری لاهیجان دستور جلسه را رسیدگی به لایحه پیشنهادی تعرفه عوارض و بهای خدمات و دیگر درآمدهای وصولی شهرداری به منظور اجرا در سال 92 عنوان کرد.

وی با بیان اینکه شهرداری‌ها توسط مردم اداره می‌شوند و هیچ بودجه دولتی دریافت نمی‌کنند، اظهار کرد: هزینه‌های شهرداری از محل وصول عوارض و نرخ خدمات ارائه شده به شهروندان تامین می‌شود و اجرای طرح‌های عمرانی توسط شهرداری زمانی میسر می‌شود که وصول به‌موقع عوارض و بهای خدمات امکانپذیر شود.

عضو شورای اسلامی شهر لاهیجان همکاری و مشارکت شهروندان در پرداخت به‌موقع عوارض را موجب توسعه و آبادانی شهر دانست و تصریح کرد: بدون حمایت همه جانبه شهروندان این امر امکانپذیر نمی‌شود.

وی از مردم لاهیجان خواست با پرداخت به‌موقع عوارض قانونی، شهرداری و شورای شهر را در ارائه خدمات شهری یاری و پشتیبانی کنند.

اعضای کمیسیون بودجه و عمران شهری شورای اسلامی شهر لاهیجان در ادامه جلسه مذکور به تطبیق لایحه پیشنهادی شهرداری با قوانین و آیین‌نامه‌های مربوطه در راستای حفظ حقوق شهروندان پرداختند و اصلاحات جزئی را برای تصویب نهایی شورای اسلامی شهر انجام دادند.

انتهای پیام/84002/ب30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول