اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عطایی در گفت‌وگو با فارس

نیاز به ایجاد فاصله امتیازی با دیگر تیم‌های لیگ داشتیم / هواداران سرمایه‌های واقعی کاله هستند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: نیاز داشتیم در دیدار با پیشگامان از شرایط میزبانی خود استفاده کرده و فاصله‌مان با دیگر تیم‌های پشت ‌سرمان را بیشتر کنیم.

نیاز به ایجاد فاصله امتیازی با دیگر تیم‌های لیگ داشتیم / هواداران سرمایه‌های واقعی کاله هستند

بهروز عطایی پس از پیروزی سه امتیازی کاله مازندران مقابل پیشگامان کویر یزد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار کرد: بازی بسیار سختی را مقابل نماینده یزد داشتیم که توانستیم امتیازات کامل دیدار را از آن خود کنیم.

وی ادامه داد: نیاز داشتیم در این دیدار با بهره‌گیری از شرایط میزبانی فاصله خود با تیم‌های پشت‌ سرمان را بیشتر کنیم زیرا به هر حال این پیروزی یکی از دو تیم را از مدار بالانشینی و فضای بالای جدول دورتر می‌کرد.

عطایی با اعلام اینکه پیشگامان نیز تیم پرمهره‌ای است که توانسته عملکرد بسیار خوبی در زمین داشته باشد، تصریح کرد: می‌دانستیم با توجه به اینکه این تیم سه بازی گذشته خود را واگذار کرده بود نمایشی انتحاری از خود داشته باشد ولی شاگردانم با تجربه و توان خود توانستند والیبال را به خوبی به اجرا درآورده و در اواخر بازی پیروزی را از آن خود کنند.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران با اعلام رضایت از روند فعالیت بازیکنانش گفت: ولی می‌توانستند، بهتر از این‌ها ظاهر شوند و در هفته‌های آینده نیز شاهد آن خواهیم بود.

وی در پاسخ به خبرنگار فارس در مورد چگونگی پوشش بازیکن برزیلی پیشگامان که در ست‌های سوم و چهارم کاله را زیاد تحت تاثیر قرار داد، بیان کرد: در دو گیم نخست عملکرد این بازیکن زیاد چشمگیر نبود ولی در گیم‌های پایانی او تحت تاثیر جو مسابقه و فضای بازی قرار گرفت البته برخی اشتباهات ما باعث ارایه بازی خوب شد.

عطایی با اشاره به حضور پرشور هواداران کاله مازندران بار دیگر آنها را سرمایه‌های واقعی این باشگاه دانست و گفت: این پیروزی را به همه هواداران و تماشاگران کاله مازندران که در هر شرایطی با ما همراه هستند تقدیم می‌کنم زیرا همچنان معتقدم این افراد بخش زیادی از افتخارات کاله را با تشویق‌های بی‌امان خود شامل شدند.

انتهای پیام/86012/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول