اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حمایت بی‌امان آملی‌های والیبال‌دوست اتفاق افتاد

شکست والیبال پیشگامان مقابل سبزجامگان کاله مازندران

خبرگزاری فارس: در حساس‌ترین دیدار هفته هفدهم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در روز نبرد بالانشینان جدول کاله مازندران با حمایت بی‌امان تماشاگران با نتیجه سه بر یک پیشگامان کویر یزد را با شکست سنگینی روبه‌رو کرد.

شکست والیبال پیشگامان مقابل سبزجامگان کاله مازندران

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از آمل، در ششمین دیدار دور برگشت و حساس‌ترین بازی هفدهمین هفته بیست و ششمین دوره لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور جام سردار سرلشگر شهید حسن طهرانی‌مقدم شامگاه چهارشنبه دو تیم بالانشین کاله مازندران و پیشگامان کویر یزد در سالن ورزشی پیامبر اعظم(ص) آمل با یکدیگر روبه‌رو شدند.

از نکات قابل توجه این دیدار حساس و نفس‌گیر استقبال پرشور و تشویق بی‌امان هواداران مازندرانی کاله بود که یک ساعت قبل آغاز بازی درب‌های سالن به روی تماشاگران بسته شده بود.

حمایت بیش از 2 هزار و 500 حامی کاله در صورتی اتفاق افتاد که این نخستین دیدار خانگی نماینده مازندران در لیگ برتر امسال بود که با استقبال کم‌سابقه مردم روبه‌رو شد.

کاله مازندران در ست‌های اول و دوم با درخشش بازیکنان ملی‌پوش خود توانست با امتیاز (25 بر 23) و (25 بر 22) کار را به سود خود به پایان ببرد.

در ست سوم شاگردان میرحسینی در پیشگامان توانستند با امتیاز (25 بر 18) یک ست را به نام خود به پایان ببرند.

ولی در ست چهارم که یکی از بهترین لحظات بازی در آن مشاهده شد بازیکنان دو تیم تنها به پیروزی فکر می‌کردند تا اینکه این تفکر در پایان با امتیاز (27 بر 25) به سود مازندران خاتمه یافت.

با پایان یافتن ست چهارم این دیدار گرما و حرارت وصف‌ناپذیری در سالن حاکم بود تا جایی که این شادی مردم به خارج سالن ورزشی و خیابان‌های اطراف نیز منتقل شد.

امیدوار حاتمی پیشکسوت والیبال کشورمان و رئیس کمیته داوران فدراسیون والیبال در این دیدار به عنوان ناظر بوده، سید محمدحسین حسینی نیز نظارت ویژه‌ای برای سازمان لیگ داشته و امر قضاوت نیز به حسین پورکاشیان و محمد عشق دوست از داوران بین‌المللی کشورمان سپرده شد.

در ششمین هفته دور رفت لیگ برتر والیبال کاله مازندران پس از پنج هفته متوالی که بر روی نوار پیروزی حرکت می‌کرد در یزد مقابل شاگردان میرحسینی نخستین شکست خود را تجربه کرد تا اینکه در دور برگشت بهروز عطایی و شاگردانش بتوانند امروز در آمل با شایستگی انتقام نخستین شکست لیگ برتر امسال خود را از یزدی‌ها بگیرند.

این دو تیم از ابتدای لیگ برتر تاکنون در تعقیب یکدیگر بوده و حتی توانستند مدتی صدر جدول را از آن خود کنند و با امتیازی مشابه به دیدار یکدیگر روند.

کاله مازندران حرکات غیرورزشی و تحریک‌آمیز عباسعلی میرحسینی و لئاندرو آراجو والیبالیست ملی‌پوش برزیلی پیشگامان نیز در این دیدار از دیگر نکاتی بود که اعتراض هواداران را به همراه داشته تا ناظران فدراسیون والیبال و سازمان لیگ نیز آن را برای گزارش به مسئولان فدراسیون ثبت و درج کنند.

نبود علیرضا مباشری از بهترین بازیکنان پیشگامان به دلیل مصدومیت باعث شد این تیم ضربه‌های جبران ناپذیری را متحمل شده و چهارمین شکست متوالی خود را در مازندران تجربه کند.

بار دیگر هواداران آملی نشان دادند که همانند گذشته یار و همراه تیم محبوب شهرشان خواهند بود و با حمایت تاثیرگذار خود از سرمایه‌های واقعی این تیم بزرگ به حساب می‌آیند.

کاله مازندران با این پیروزی پس از 17 هفته دارای 12 پیروزی، پنج شکست بوده و با کسب 35 امتیاز جایگاه خود در بالای جدول را استحکام بخشید.

انتهای پیام/86012/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول