اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ دسته اول والیبال

سفیر قم به کاله جوان باخت / حسرت صعود به پلی آف

خبرگزاری فارس: تیم والیبال سفیر با شکست در دیدار حساس مقابل کاله جوان آمل عملا شانس خود را برای صعود به پلی آف لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور از دست داد.

سفیر قم به کاله جوان باخت / حسرت صعود به پلی آف

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نماینده قم در مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور هفته پنجم از بازی‌های نیم فصل دوم مرحله گروهی یا مقدماتی این رقابت‌ها را با قبول شکستی دیگر به پایان رساند تا شانس خود را برای صعود به پلی آف بیش از 90 درصد کاهش بدهد.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون والیبال، دیدارهای هفته پنجم از دور برگشت مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور با برگزاری هفت مسابقه به انجام رسید و طی آن سفیر قم در خارج از خانه حتی موفق به کسب یک امتیاز هم نشد تا فقط کورسویی برای صعود به مرحله بعد را برای خود حفظ کند و بدین ترتیب مکان ششم جدول هشت تیمی را در اختیار گرفت.

والیبالیست‌های سفیر قم در هفته دوازدهم پیکارهای لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور در تلاش برای کسب ششمین پیروزی خود مقابل تیم والیبال کاله جوان آمل به میدان رفته و نمایش خوبی نداشتند چون در ‌‌نهایت این آملی‌ها بودند که موفق به شکست حریف خود در سه گیم متوالی شدند.

این تیم بعد از اینکه دیدارهای قبلی خود در هفته‌های دهم و یازدهم را با شکست مقابل تیم‌های والیبال آریا صنعت بابل و شهرداری زاهدان به پایان رساند در ششمین بازی خارج از خانه این فصل مقابل کاله جوان آمل صف‌آرایی کرد و به باختی دیگر راضی شد.

تیم والیبال سفیر در این بازی با نتیجه خوب سه بر صفر برابر میزبان خود شکست خورد تا فاصله‌اش با تیم چهارم جدول به پنج امتیاز افزایش یابد در حالی که تنها دو هفته به پایان بازی‌های مرحله گروهی باقی مانده است.

در این مسابقه کاله توانست از فرصت ‌‌نهایت بهره را ببرد و در پایان دیداری که تنها سه گیم به طول انجامید، تیم والیبال سفیر قم را با امتیازهای (25- 22)، (25- 17) و (25- 19) از پیش رو بردارد.

در جدول رده‌بندی گروه اول مقدماتی لیگ دسته اول والیبال هم‌اکنون پیشگامان شفق اردکان با 33 امتیاز، شهرداری زاهدان با 29 امتیاز، کاله جوان با 22 امتیاز، بیرگلد ایرانیان رشت با 18 امتیاز، آریا صنعت بابل با 14 امتیاز و سفیر قم با 14 امتیاز، طلایی پوشان قرچک ورامین با 11 امتیاز و گاز تهران با شش امتیاز در مکان‌های اول تا هشتم جای دارند و از این جمع چهار تیم به پلی آف صعود به لیگ برتر راه می‌یابند.

انتهای پیام/78002/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول