اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال پیشگامان کویر یزد:

بازی حساسی مقابل تیم والیبال کاله مازندران داریم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال پیشگامان کویر یزد گفت: حساسیت بازی با کاله مازندران بر کسی پوشیده نیست.

بازی حساسی مقابل تیم والیبال کاله مازندران داریم

عباسعلی میرحسینی قبل از حساس‌ترین دیدار هفدهمین هفته لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور که با رویارویی تیمش مقابل کاله مازندران همراه است، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: کار بسیار سخت و حساسی را دو تیم در آمل پیش‌رو دارند و هر دو به دنبال کسب امتیازات لازم برای بالانشینی در جدول هستند.

وی با اشاره به این‌که دو تیم کاله و پیشگامان مطمئناً شناخت کامل و کافی از حریفان خود دارند، افزود: کاله تیم پرمهره، منظم و هماهنگی است که از بازیکنان با سابقه تیم ملی استفاده می‌کند و در دیدارهای گذشته کیفیت بالایی را از خود به نمایش گذاشت.

میرحسینی با اشاره به این‌که این تیم مازندرانی، والیبال را با خوبی در زمین به اجرا در می‌آورد و از باشگاهی منسجم برخوردار است، ادامه داد: شاگردان بهروز عطایی در شرایط حساس دیدار‌ها به خوبی به جریان بازی برمی‌گردند و جمع می‌شوند که از مزایای کاله است ولی ما به شاگردان‌ خود توصیه کردیم تا احساساتی در زمین رفتار نکنند و با منطق پیش روند البته درست است که بازی حساسی را داریم ولی تمام تیم‌ها در شرایطی به سر می‌برند که بازی‌هایشان حساس است.

سرمربی تیم والیبال پیشگامان کویر یزد یادآور شد: امیدواریم در درجه اول تماشاگران و مردم از دیدن بازی زیبا و جذاب لذت ببرند و نتیجه آنالیز و کار گروهی ما با کسب حداکثر امتیاز همراه باشد.

وی در مورد تماشاگران خونگرم آملی یادآور شد: کار در این شهرستان برای هر تیمی سخت است چرا که کاله از هواداران خونگرمی بهره می‌برد ما هم به بازیکنان تأکید کردیم که احساسی نشوند، منطقی بوده و تمام هوش و حواسشان در زمین باشد.

انتهای‌پیام/86012/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول