اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌هفته سیزدهم لیگ دسته یک بسکتبال/

کاله مازندران سیمان شاهرود‌ را با شکست بدرقه کرد

خبرگزاری فارس: در هفته سیزدهم لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور، بسکتبالیست‌های کاله مازندران در دیداری خانگی با نتیجه 85 بر 60 از سد سیمان شاهرود حریف قعر جدولی خود گذشتند.

کاله مازندران سیمان شاهرود‌ را با شکست بدرقه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، در هفته سیزدهم مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور شامگاه چهارشنبه 9 دیدار در استان‌های مختلف برگزار شد که تنها نماینده مازندران در این رقابت‌ها در سالن ورزشی سردار شهید سجودی از سد سیمان شاهرود حریف قعر جدولی خود گذشت.

کاله مازندران در این دیدار خانگی با حمایت تماشاگر و بسکتبال‌دوستان مازندرانی توانست در چهار کوارتر با نتیجه 85 بر 60 حریف شاهرودی خود را شکست دهد تا همانند دور رفت که با نتیجه نزدیک 83 بر 82 این تیم را مغلوب کرد برتری خود را به اثبات برساند.

البته سیمان شاهرود در دو دیدار سال گذشته نیز نتوانست طعم شیرین پیروزی را مقابل کاله بچشد.

از سوی فدراسیون بسکتبال، فرهاد زحمت‌کش پیشکسوت این رشته ورزشی امر نظارت را بر عهده داشت و اکبر مؤمنی سرداور بوده و احسان رحیمی و ابراهیم شجاعی او را در امر قضاوت یاری می‌کردند.

نماینده مازندران هفته گذشته را نیز با پیروزی شیرین خارج خانه پشت سر گذاشت و آرارات تهران را از پیش رو برداشت و در مقابل شاهرودی‌ها هفته دوازدهم را با قرعه استراحت پشت سر گذاشتند.

شاگردان جوان و بومی رضا نوری سرمربی تیم کاله مازندران سعی دارند تا با صعود از گروه دوم به عنوان صدرنشین کار را در مراحل بالاتر به شایستگی به پایان برده و با صعود به لیگ برتر بسکتبال تنها نماینده مازندران در این رقابت‌های کشوری باشند.

در هفته چهاردهم لیگ دسته یک بسکتبال که جمعه آینده برگزار می‌شود کاله مازندران استراحت دارد و سیمان شاهرود در دیداری خانگی باید از تیم قدرتمند فولاد نوین سپاهان اصفهان میزبانی کند.

تا پایان هفته سیزدهم این مسابقات در گروه دوم کاله مازندران با انجام 11 دیدار، 10 پیروزی و کسب 21 امتیاز موقعیت خود را در صدر جدول تثبیت کرده و همچنان صدرنشین است ولی در مقابل سیمان شاهرود با انجام 10 بازی، کسب یک پیروزی و 11 امتیاز در قعر جدول به سر می‌برد.

به گزارش فارس، لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور امسال با حضور 21 تیم در سه گروه به صورت رفت و برگشت پیگیری می‌شود که کاله مازندران در گروه دوم با تیم‌های مددیار شرق خراسان رضوی، سیمان شاهرود، نیاوران تهران، داماش صدرای گیلان، آرارات تهران و فولاد ماهان نوین اصفهان هم‌گروه است.

کاله‌ای‌ها سال گذشته نیز در رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال تا مرحله یک چهارم نهایی پیش رفتند ولی از قطار صعود به مرحله نیمه‌نهایی جاماندند البته دو سال گذشته این تیم توانست با قهرمانی در این رقابت‌ها به لیگ برتر صعود کند ولی کارشناسان ورزشی مازندران حضور این تیم در لیگ برتر را برای ورزش مازندران مفید ندیدند تا بار دیگر قدرت‌نمایی کاله را در لیگ دسته یک شاهد باشیم.

انتهای پیام/86012/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول