اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران:

هیچ اجباری در کارمان نیست /کاله به دنبال قهرمانی است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: مهمترین هدف کاله قهرمانی در لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور است.

هیچ اجباری در کارمان نیست /کاله به دنبال قهرمانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، بهروز عطایی پس از پیروزی سه بر یک در دیدار خانگی هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور مقابل باریج اسانس کاشان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی سختی را در خانه پیش‌بینی می‌کردیم و همه بازیکنان نیز از اهمیت زیاد آن مطلع بودند.

وی افزود: باریج اسانس از بازیکنان جوان و باانگیزه، کادر فنی مجرب و مربی بادانش و فنی همچون حسین معدنی بهره می‌برد که امید دارم این تیم در بازی‌های آینده نتایج خیلی بهتری مقابل حریفان کسب کند.

عطایی با اعلام اینکه خیلی خوشحالم بازیکنانم در شرایط سخت هم توانستند خودشان را بازسازی کنند، تصریح کرد: تیم ما در شرایط سخت هم خودش را در زمین پیدا کرده و به سرعت نواقص را بازسازی کرد.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران با اعلام اینکه روند رو به رشدی را در تیم مشاهده می‌کنیم، ادامه داد: قطعا امتیازات از دست رفته در دیدارهای گذشته جبران می‌شود و هدف اصلی ما قهرمانی در لیگ برتر والیبال است، باید به این هدف مهم خود برسیم و در این راه کار سختی پیش رو داریم.

عطایی ادامه داد: اگر چه کار ما در ادامه لیگ برتر سخت‌تر شده ولی با تمام توانی که در مجموعه باشگاه، کادر فنی، بازیکنان و مردم والیبال‌دوست مشاهده می‌شود کاری خواهیم کرد که در پایان فصل موجب تحسین همگان شود.

*هدف‌گذاری ما برای قهرمانی مشخص است

این مربی باتجربه و توانمند والیبال کشورمان در مورد برخی نقدهای غیرمنصفانه سایت‌های خبری مبنی بر ناراحتی تماشاگران از والیبال کاله مازندران و بازنگری در کادر فنی بیان داشت: به حواشی کاری نداریم زیرا هدف‌گذاری ما برای قهرمانی مشخص است، البته نقدها باید منصفانه باشد زیرا نقد منصفانه و سازنده سبب می‌شود تا ما قدرت بیشتری پیدا کنیم ولی ما از همه نقدها استقبال می‌کنیم و با قاطعیت بیشتری به کار خود در کاله مازندران ادامه می‌دهیم.

عطایی اضافه کرد: هر کسی می‌تواند چه منصفانه و چه به دور از انصاف نظری داشته باشد، همیشه حمایت بی‌امان و پرشور تماشاگران حامی اصلی تیم ما بوده است، در بازی‌های گذشته همگان حمایت پرشور والیبال‌دوستان و هواداران مازندرانی و آملی این تیم را دیدند، جو سالن در بازی مقابل باریج اسانس نیز به روشنی مشهود بود و همیشه از مردم به خاطر حمایت بی‌امان از تیم محبوبشان تقدیر و تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران اذعان داشت: هواداران با تعصب و شور خاصی در هر بازی کاله را مورد لطف خود قرار می‌دهند و جانانه به تشویق این تیم می‌پردازند انگار کاله بخشی از وجودشان است.

عطایی با تاکید بر اینکه ما همیشه صحبت از دموکراسی داریم، ابراز داشت: هر کسی می‌تواند اظهار نظر کند ولی مهم این است که چه مقدار این اظهارنظرها دارای صحت بوده و به واقعیت نزدیک باشد، معتقدم مردم خود بهترین افرادی هستند که ناب‌ترین قضاوت‌ها را دارند و به درستی حق را به صاحب اصلی‌اش می‌دهند.

* هر کسی دلش برای کاله مازندران می‌تپد از آن حمایت می‌کند

این مربی باتجربه و توانمند والیبال کشورمان با اشاره به اینکه عمده فعالیت خبرگزاری، مطبوعات و رسانه مازندران برای حمایت از مجموعه کاله است، گفت: هر کسی دلش برای این تیم می‌تپد به آن کمک می‌کند البته ما دست همه افراد را به عنوان یک دوست می‌فشاریم و امیدواریم همیشه روند به گونه‌ای باشد تا همگان مشتاق حمایت از این تیم باشند نه وادار به حمایت زیرا هیچ اجباری در کارمان نیست و مردم عاشق کاله هستند.

عطایی در پایان خاطر نشان کرد: عمده دوستان رسانه‌ای ما برای کمک به کاله قلم می‌زنند حتی آن انتقادهایی که علیه ما کار می‌شود نیز به کمک ما می‌آید و ما می‌دانیم که چگونه از آن در جهت افزایش قدرت و توان تیم استفاده کنیم.

انتهای پیام/86012/ش40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول