اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال پیشگامان کویر یزد:

والیبال نوین در دیدار مقابل کاله مشاهده شد / مباشری مصدومیت است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال پیشگامان کویر یزد گفت: والیبال نوین کشورمان در دیدار مقابل کاله مشاهده شد که حتی می‌توان گفت فراتر از لیگ برتر بود.

والیبال نوین در دیدار مقابل کاله مشاهده شد / مباشری مصدومیت است

عباسعلی میرحسینی پس از حساس‌ترین دیدار هفدهمین هفته لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور که با شکست تیمش در دیداری خارج از خانه مقابل کاله مازندران به پایان رسید، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: واقعا بازی زیبا، پرتحرک، تماشاگرپسند و پرهیجان را شاهد بودیم که همه از دیدن آن لذت بردند.

وی با اشاره به اینکه زیبایی والیبال وجود یک تیم برنده و تیم بازنده در آن است، افزود: از قبل پیش‌بینی چنین دیدار خاص، سخت و نزدیکی را از دو تیم قدرتمند کاله مازندران و پیشگامان کویر یزد داشتیم که این پیش‌بینی به واقعیت پیوست.

میرحسینی با تاکید بر اینکه در این دیدار والیبال نوین کشورمان را مشاهده کردیم که حرکت در تمام نقاط زمین جریان داشت، عنوان کرد: بازیکنان ما زحمت زیادی کشیدند و پایاپای پیش رفتند ولی در شرایط حساس بازیکنان کاله بهتر ظاهر شدند.

سرمربی تیم والیبال پیشگامان کویر یزد با تبریک این پیروزی شیرین سه امتیازی به کادر فنی، مربیان، عوامل باشگاه و هوداران کاله مازندران خاطر نشان کرد: امیدوارم این تیم با موفقیت به کار خود ادامه دهد و با پیروزی لیگ را به پایان ببرد.

وی عملکرد همه بازیکنان خود را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: آنها کار خود را به درستی انجام دادند و از آنها رضایت دارم.

وی در مورد چگونگی بازی لئاندرو آراجو والیبالیست ملی‌پوش برزیلی اضافه کرد: این بازیکن بسیار مؤثر بازی کرد و توانست امتیازات زیادی را برای یزد به دست آورد.

میرحسینی در پاسخ به خبرنگار ورزشی فارس در مورد مصدومیت علیرضا مباشری بازیکن تاثیرگذار این تیم یادآور شد: مباشری از بازیکنان مهم ما است که نبود او در باخت‌های متوالی ما تاثیر زیادی داشت و جای خالی او در بازی‌ها احساس می‌شود، او متاسفانه قبل از دیدار با نوین کشاورز تهران دچار مصدومیت شد.

به گفته سرمربی تیم والیبال پیشگامان کویر یزد، مباشری تا دو هفته آینده به مسابقات نمی‌رسد و کماکان در مصدومیت به سر می‌برد.

انتهای پیام/86012/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول