اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی جیرفت خبر داد

تصویب 150 طرح احداث گلخانه در جیرفت

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جیرفت گفت: بیش از 150 طرح احداث گلخانه از محل تسهیلات ستاد توسعه بخش کشاورزی این شهرستان به تصویب رسید.

تصویب 150 طرح احداث گلخانه در جیرفت

محمدعلی سیفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص آب و هوایی شهرستان جیرفت در تولید محصولات گلخانه‌ای، رغبت و استقبال کشاورزان شهرستان در زمینه احداث گلخانه بسیار بالا بوده است.

وی با بیان اینکه این شهرستان مقام اول تولید محصولات گلخانه‌ای را در سطح منطقه جنوب به خود اختصاص داده است، افزود: تاکنون بیش از 150 طرح احداث گلخانه با اعتباری به مبلغ 131 هزار میلیون ریال در ستاد توسعه بخش کشاورزی شهرستان جیرفت تصویب شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جیرفت بیان داشت: از این تعداد طرح 60 مورد با مبلغی بالغ بر 53 هزار میلیون ریال موفق به دریافت تسهیلات بانکی شده و سایر افراد نیز در مرحله قانونی اخذ تسهیلات هستند.

سیفی خاطرنشان کرد: تاکنون بالغ بر 700 هکتار از اراضی شهرستان به کشت‌های گلخانه‌ای اختصاص یافته که سالانه تولیدی حدود 150 هزار تن محصول گلخانه‌ای این شهرستان به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می‌‌شود.

انتهای پیام/2655/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول