اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس-3

هویت‏بخشی و احیای حیثیت اسلامی دستاوردهای انقلاب است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سمنان، هویت‏بخشی و احیای حیثیت دینی و اسلامی مردم ایران را مهم‏ترین دستاوردهای انقلاب شکوهمند ایران دانست.

هویت‏بخشی و احیای حیثیت اسلامی دستاوردهای انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان سمنان، حسن سعدالدین در نشست ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان سمنان گفت: ارائه دستاوردهای نظام اسلامی و آشنا کردن نسل‏های سوم و چهارم انقلاب با آرمان‏های امام خمینی(ره) و ارزش‏های نظام اسلامی و نقش رهبری در هدایت و توسعه کشور باید در برنامه‏های دهه فجر مورد توجه باشد.

وی اظهار داشت: هم‏زمانی دهه فجر امسال با هفته وحدت و ماه ربیع‏الاول، فرصت مناسبی برای برپایی جشن‏های گرامیداشت انقلاب و گسترش امید و نشاط در جامعه است.

فرماندار شهرستان سمنان با اشاره به نقش مردم در عرصه‏های مختلف توسعه کشور افزود: باید قدردان مردم ایران که همواره حامی نظام هستند، باشیم و حضور هوشمندانه مردم در راهپیمایی یوم‏الله 22 بهمن نشانه حمایت مردم از آرمان‏های نظام است.

سعدالدین برگزاری برنامه‏های متنوع فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در جامعه، بهره‏برداری از طرح‏های عمرانی و ... را در ایام‏الله دهه فجر امسال در این شهرستان مورد تاکید قرار داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان نیز در این نشست بر تمرکز برنامه‏های دهه فجر امسال بر آگاهی‏بخشی، امیدآفرینی و تقویت خودباوری برای نسل جوانان تاکید کرد.

حجت‏الاسلام حسین ذوالفقاری با اشاره به فعالیت کمیته‏های مختلف ستاد بزرگداشت دهه فجر سمنان گفت: کمیته‏های فرهنگی و هنری، بسیج، اصناف، دانشجویان، ورزش و جوانان، فضاسازی و تزئینات شهری، روستایی و عشایری، کارگری، زنان و خانواده، ایثارگران و ... برنامه‏های متنوعی برای اقشار هدف خود برنامه‏ریزی و اجرا می‏کنند.

انتهای پیام/2249/آ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول