اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی آستارا:

تبیین دستاوردهای انقلاب به نسل جوان ضروری است

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی آستارا بر ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان جامعه تاکید کرد.

تبیین دستاوردهای انقلاب به نسل جوان ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، کامبیز بابایی در جلسه کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی دهه فجر این شهرستان اظهار کرد: دهه فجر یادآور ایثارگری‌ و جانفشانی‌های ملتی انقلابی با رهبری مقتدرانه و حکیمانه امام خمینی (ره) است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با محوریت دین و ارزش‌های دینی پیروز شد، افزود: انقلاب اسلامی پس از تاسیس به دستاوردهای بسیاری در زمینه‌های مختلف دست یافته است و باید مسئولان دلسوز نظام دستاوردهای نظام را به مردم تبیین کنند.

این مسئول با اشاره به نقش رسانه‌ها در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تصریح کرد: رسانه‌ها در انعکاس اخبار و حتی پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی داشتند.

بابایی نقش رسانه‌ها در حوزه خبر و اطلاع‌رسانی در کشور را مهم و اساسی خواند و خاطرنشان کرد: خبرنگاران از مجموعه خبرگزاری‌ها، نشریات و صدا و سیما آماده انعکاس اخبار دهه فجر در آستارا هستند.

بابایی خبرگزاری‌های فارس، ایسنا، ایرنا، نشریات محلی، صدا و سیما را از جمله رسانه‌های آستارا در انعکاس و مخابره اخبار دهه فجر عنوان کرد.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی از طرف کمیته مذکور در ایام دهه مبارک فجر، عنوان کرد: برای نخستین بار ارسال پیامک انبوه با مضمون تبریک ایام‌الله دهه فجر به مردم مومن و انقلابی این شهرستان یکی از برنامه‌های ابتکاری این کمیته است.

مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی آستارا، اضافه کرد: یکی از برنامه‌های این کمیته در شهرستان اعزام تیم خبری متشکل از خبرنگاران و اصحاب فعال رسانه به مرکز استان برای دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان است.

این مسئول با تاکید بر اینکه مسئولان در این ایام باید همکاری ویژه‌ای با اصحاب رسانه داشته باشند، اذعان داشت: با توجه به تلاش‌های شبانه‌روزی اصحاب رسانه در ایام دهه مبارک فجر لازم است مسئولان نگاه خاصی به اصحاب رسانه داشته باشند.

بابایی از اصحاب رسانه آستارا خواست تا با تمام توان خود در راستای مخابره اخبار دهه فجر بکوشند.

انتهای پیام/84002/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول