اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

سالگرد پیروزی انقلاب فرصتی است تا دستاوردهای معنوی بازگو شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرصتی استثنایی و مناسب است تا بتوانیم دستاوردهای معنوی نظام اسلامی را برای ملت بیان کنیم تا آنها امیدوار به آینده نظام و خلق افتخارات جدید باشند.

سالگرد پیروزی انقلاب فرصتی است تا دستاوردهای معنوی بازگو شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده عصر امروز در جلسه هماهنگی کمیته قرآن و تشکل‌های دینی و تبلیغاتی دهه فجر استان اردبیل اظهار داشت: ما در قالب هیئت‌های مذهبی، انجمن‌های اسلامی، مؤسسات قرآنی و مجموعه‌های فرهنگی، مذهبی، هنری استان سعی می‌کنیم در گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب برنامه‌هایی را با محوریت حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی تدارک ببینیم به طوریکه در کنار فعالیت در این کمیته در هشت کمیته دیگر نیز عضویت داریم.

وی تصریح کرد: ما در قالب کمیته قرآن و تشکل‌های دینی و با محوریت مساجد برنامه‌ریزی‌هایمان را به گونه‌ای تنظیم کردیم تا بتوانیم با نشان دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی در شرایط فعلی موضوع بیداری اسلامی را نیز در برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌هایمان مد نظر و ملاک کار قرار دهیم.

ستوده در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: در تلاش هستیم تا دستاوردهای فرهنگی، هنری و ارزشی نظام را در مقایسه با سال‌های قبل از پیروزی انقلاب از طریق رسانه‌ها و ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی تبیین و به آگاهی مردم برسانیم که در این زمینه باید از منابر روحانیان و همچنین رسانه‌های مختلف بهره گرفته و استفاده کرد.

این مسئول از برگزاری بیش از 150 نشست در مراکز علمی، دانشگاهی با حضور اساتید برجسته با محوریت تبیین و اهمیت نقش ولایت فقیه در حکومت اسلامی و همچنین برپایی گفتمان‌های دینی با موضوع بیداری اسلامی خبر داد و اضافه کرد: ما در مجموع در چهار محور کارهای تبلیغی و اطلاع‌رسانی خود را انجام می‌دهیم و در کنار آن سعی می‌کنیم از ظرفیت کانون مداحان و شعرای یک هزار و 340 هیئت مذهبی و 115 انجمن اسلامی در این باب استفاده کنیم.

رئیس کمیته قرآن و تشکل‌های دینی، تبلیغی دهه فجر استان اردبیل بیان کرد: در کنار این برنامه‌ریزی‌ها سعی داریم از گروه‌ها و تشکل‌های فعال در حوزه فرهنگی، ‌قرآنی و دینی بانوان نیز استفاده کنیم تا بتوانیم شایسته‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه حجاب و عفاف و تکریم شخصیت بانوان را نیز به نمایش بگذاریم.

وی تمرکززدایی را اصلی‌ترین محور برنامه‌ریزی‌ها برای گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اعلام کرد و ادامه داد: سعی می‌کنیم با همراهی 160 مؤسسه قرآنی برنامه‌های متنوعی در گسترش فرهنگ و معارف ارزشی قرآن کریم و دین اسلام تدارک ببینیم که در این زمینه محافل متعدد انس با قرآن با دعوت از قاریان ممتاز مصری در دهه فجر در مناطق مختلف استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل وجود 300 مسجد به عنوان حلقه اصلی برنامه‌ریزی‌های فرهنگی، هنری در قالب کانون‌ها با محوریت محلات مختلف شهر اردبیل را یادآور شد و گفت: کانون‌های فرهنگی، هنری در ایام دهه فجر با اصل قرار دادن افزودن بر آگاهی و بصیرت جوانان و نوجوانان فعالیتشان را پیش‌بینی کردند که به نظر می‌رسد در این زمینه از روحانیان مستقر و طرح هجرت نیز بتوان استفاده کرد.

ستوده افزود: از روستای مرزی جیده در نمین گرفته تا قره‌قباق اصلاندوز در طول نوار مرزی 3 هزار و 800 کیلومتری سعی داریم برنامه‌های فرهنگی، مذهبی متنوع و متناسب با ذائقه جوانان و نوجوانان را تدارک ببینیم که در این زمینه از 160 روحانی اعزامی از قم برای تبلیغ موضوعات محوری انقلاب اسلامی استفاده می‌کنیم.

وی به تقارن هفته وحدت و ایام پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: از این تقارن استفاده می‌کنیم تا با رویکردی برنامه‌های شاد بتوانیم با پاسداشت هفته وحدت و میلاد نبی مکرم اسلام کارها و هدف‌گذاری‌های خود را به سمت تعالی بیشتر سوق دهیم.

بهره‌برداری از 280 واحد مسکن مهر در کوثر

به میمنت دهه فجر 280 واحد مسکن مهر در شهرستان کوثر به متقاضیان واگذار می‌شود.

فرماندار این شهرستان گفت: 411 واحد مسکن مهر در این شهرستان در حال اجراست که با تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز این پروژه‌ها به تدریج تا پایان دولت دهم تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

علیرضا حسینی به همکاری آب و فاضلاب و شرکت گاز برای تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز اشاره کرد و افزود: احداث بوستان، مجتمع تجاری، ساخت فضاهای ورزشی، فرهنگی و مدارس در اولویت این مجتمع‌ها است که امیدواریم با همراهی متقاضیان مسکن مهر مشکلات احتمالی در این زمینه برطرف شود.

انتهای پیام/62006/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول