اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

شعارهای انقلاب اسلامی تشنگان حقیقت را سیراب کرده است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: بزرگ‌ترین توفیق ما در سه دهه گذشته این است که شعارهای اصیل انقلاب اسلامی امروز جهانی شده و تشنگان حقیقت را سیراب می‌کند.

شعارهای انقلاب اسلامی تشنگان حقیقت را سیراب کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی نظر‌پور صبح امروز در جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر استان اردبیل اظهار داشت: ما امروز شاکر نعمت عظیم انقلاب اسلامی و نهضت همیشه جاودان امام راحل هستیم که میلیون‌ها دستاورد کوچک و بزرگ داشته که این دستاوردها با خون هزاران شهید اقتدا کننده به سید‌الشهدا به دست آمده است.

وی با اشاره به اینکه نهضت خمینی امروز ملت‌های مستضعف جهان را به پیروزی و کامیابی بیشتر امیدوار کرده است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ما از چنان عظمتی برخوردار است که نه تنها سلطه‌گران را در حیرت گذاشته است بلکه تاثیر و نفوذ این نهضت دشمنان را به حیرت انداخته و دوستداران نظام را امیدوار کرده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل نهضت انقلاب اسلامی را نهضتی برگرفته از فرهنگ عاشورایی با شاخصه ممتاز سازش‌ناپذیری در برابر ظالمان و جابران روزگار توصیف کرد و یادآور شد: بیعت نکردن با طاغوتیان زمان بهترین و شاخص‌ترین وجهه این انقلاب است که به مانند مقتدای‌مان سید‌الشهدا و فرهنگ عاشورایی هیچ وقت اجازه ندادیم تا با شعار حقیقی این انقلاب ذلت و سازشی عجین شود.

نظر‌پور گفت:‌ همان گونه که این انقلاب با شعار نهضت عاشورایی به ثمر نشست و همه ظالمان روزگار را محو و نابود کرد با همان اعتلا و عظمت دشمنان را به طمع انداخته است تا شاید با حیله‌ها و نیرنگ‌های مختلف عظمت و عزت خلق شده را بی‌اهمیت جلوه داده و در مسیر خودخواهی‌های خود به پیش رود.

این مسئول حرکت توفنده ملت ایران را در مسیر انقلابی حرکتی همیشه جاودان با انگیزه‌های الهی توصیف کرد و بیان داشت: هر قیامی که با انگیزه الله باشد، قطعاً پیروز است و اصلاح جامعه و امت نیز ناشی از همین قیام و نهضت به پا خاسته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل با یادآوری اینکه انقلاب اسلامی پیچ‌های تاریخی بسیاری را سپری کرده و با شاخصه‌های خود معادلات جهانی را برهم زده است، افزود: تنها انقلابی که به قشر خاصی تعلق نداشته، بلکه شعارهای آن برگرفته از خواسته و فطرت بشری است نهضت انقلاب اسلامی است که قطعاً صحنه‌های شاخص و ممتازی از آن را همیشه در سطح جهانی و بین‌المللی شاهد هستیم.

شکل‌گیری 21 کمیته اجرایی دهه فجر

نظر‌پور در بخش دیگری از سخنان خود از تشکیل ستاد دهه فجر در سطح استان و همچنین شهرستان‌ها با 21 کمیته اجرایی خبر داد و تصریح کرد: این کمیته‌ها در حال برنامه‌ریزی برای باشکوه برگزار شدن جشن انقلاب هستند که در این جشن‌ها هدف ما تجدید بیعت با امام راحل و شهدا و میثاقی مجدد با آرمان‌های ولایت فقیه است.

وی رویکرد امسال برنامه‌های دهه فجر را از لحاظ محتوایی و تاثیر‌گذاری توجه جدی به نسل جوان و انتقال مواریث انقلاب اسلامی توصیف کرد و ابراز داشت: ضرورت دارد به بهترین شکل این دستاوردهای عظیم مادی و معنوی به نسل آینده منتقل شود.

این مسئول ادامه داد: در کنار برنامه‌های مختلف فرهنگی،‌ ورزشی، سیاسی، اجتماعی و... سعی داریم در این ایام با افتتاح پروژه‌های مختلف مردم را بهتر و مطلوب‌تر با دستاوردهای انقلاب اسلامی آشنا کنیم.

نظر‌پور محوریت برنامه‌های دهه فجر را مردم و مشارکت همه‌جانبه آنها توصیف کرد و گفت: اوج برنامه‌های ما حضور میلیونی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن است که نقطه یاس و ناامیدی دشمنان و قوت جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این جلسه روسای 21 کمیته ستاد گرامیداشت دهه فجر برنامه‌های خود را اعلام کردند و آمادگی خود را برای برگزاری مطلوب‌تر این آیین‌ها متذکر شدند.

انتهای پیام/62003/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول