اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی کرمان:

بخش خصوصی منسجم و توانمند نیاز اصلی است

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: حضور بخش خصوصی منسجم، مقتدر و توانمند از اصلی‌ترین نیازها برای حل مسائل است.

بخش خصوصی منسجم و توانمند نیاز اصلی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محسن جلال‌پور بعد از ظهر امروز در بیست و یکمین اجلاس خانه‌های صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور در کرمان اظهار داشت: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری اصلی‌ترین پایه اقتصاد مقاومتی را مردمی کردن اقتصاد می‌دانند و از سوی دیگر ابلاغیه اصل 44، رسالت بخش خصوصی را روز به روز بیشتر کرده، احساس مسئولیت بیشتری می‌کنیم.

وی هدف از برگزاری این اجلاس را ارائه راهکار برای رفع مشکلات مبتلا در صنعت و تجارت عنوان کرد و افزود: در این نشست‌ها باید راهکارهای اقتصاد مقاومتی را بیان کرده و در این میان رهنمودها و نظارت بزرگان کشور‌ وظیفه خطیری به بخش خصوصی محول می‌کند.

جلال‌پور ابراز داشت: بستر اصلی خصوصی‌سازی، توانمندسازی این بخش است و اصلی‌ترین مسئله در این زمینه حضور، تقویت بنیه و ایجاد ساختار نظام‌مند در بخش خصوصی و تشکل‌های آن است.

وی بیان کرد: حضور در بین خانه‌های صنعت و معدن و فعالیت‌هایی که در این مجموعه‌ها صورت می‌گیرد، یکی از رسالت‌های ما به عنوان بخش خصوصی است، باید در خانه‌های صنعت و معدن و بخش خصوصی حضور جدی تشکل‌ها و ایجاد شرایط برای حضور همه را به انجام برسانیم. 

جلال‌پور بیان داشت: حضور بخش خصوصی منسجم، مقتدر و توانمند از اصلی‌ترین نیازها برای حل مسائل است.

وی افزود: اگر خود را تقویت کرده و کار علمی و کارشناسی در تشکل‌ها انجام دهیم، بسیار موثرتر است، باید راهکار را در همراهی و تعامل و همفکری و توان بخش خصوصی بیابیم.

جلال‌پور اذعان کرد: اتاق بازرگانی تقویت بنیه تشکلی کشور و فعال کردن همه آحاد بخش خصوصی را جزو اصلی‌ترین وظایف خود می‌داند و از هر نوع همگرایی در تشکل‌ها و هر نشست و همراهی در این زمینه در کشور استقبال می‌کند.

انتهای پیام/80018/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول