اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال‌احمر سوادکوه خبر داد

اسکان 55 نفر در پایگاه‌های امدادی سوادکوه

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان سوادکوه از اسکان موقت 55 نفر در پایگاه‌های امداد سوادکوه در پی بارش برف و کولاک دیروز سوادکوه خبر داد.

اسکان 55 نفر در پایگاه‌های امدادی سوادکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، جهانگیر آذری بعدازظهر امروز در جلسه بررسی فعالیت‌های حوزه امداد جمعیت هلال‌احمر شهرستان سوادکوه با اشاره به این‌که کاهش دردها و رنج‌های مردم از مهم‌ترین وظایف ما در فعالیت‌های امداد و نجات است، گفت: بارش برف سنگین و کولاک دیروز محور سوادکوه موجب در راه ماندن تعدادی از هموطنان در محور سوادکوه شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان سوادکوه از تلاش امدادگران جمعیت هلال‌احمر سوادکوه در طول روز گذشته برای کمک به در راه ماندگان و نیازمندان به خدمات امدادی خبر داد و خاطرنشان کرد: نیروهای امدادی پایگاه‌های گدوک، ارفعده و پست سیار ورسک با گشت‌زنی مداوم در محور به امدادرسانی حادثه دیدگان اقدام کردند.

وی به حضور 13 نیروی عملیاتی و سه دستگاه خودروی آمبولانس در محور سوادکوه و کمک در بستن زنجیر چرخ خودروهای عبوری در 168 مورد اشاره کرد و یادآور شد: 55 نفر در پایگاه‌های امدادی گدوک و ارفعده سوادکوه اسکان موقت یافتند و بسته‌های غذایی به همین تعداد در بین آنان توزیع شد.

آذری به همکاری با عوامل راه و ترابری در روان سازی ترافیک محور سوادکوه اشاره کرد و افزود: همراهی و همکاری نیروهای هلال‌احمر سوادکوه در روان‌سازی ترافیک از ابتدای بارش برف تا مساعدشدن شرایط جوی و ترافیکی محور ادامه داشته است.

انتهای‌پیام/86015/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول