اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش آمل خبر داد

آمادگی اسکان اضطراری 1500 مسافر نوروزی

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش آمل گفت: ستاد اسکان آموزش و پرورش آمل آمادگی اسکان هزار و 500 مسافر را در یک شب در ایام نوروز دارد.

آمادگی اسکان اضطراری 1500 مسافر نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حمید محمدنسب عصر امروز در ستاد تسهیلات سفر این شهرستان با بیان اینکه برای ایام نوروز 23 آموزشگاه برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده است، بیان کرد: 180 کلاس درس برای پذیرایی از مسافران مهیا شده است.

وی با اعلام اینکه در سال گذشته تعداد مسافران نوروزی در آمل افزایش داشت، تصریح کرد: با تدارکات لازم، آمادگی اسکان لازم برای هزار و 500 مسافر نوروزی در این شهرستان وجود دارد.

*تصویب 9 پروژه گردشگری در کمیته برنامه‌ریزی آمل

فرماندار آمل نیز در این جلسه با اشاره به جایگاه شهرستان آمل در مباحث فرهنگی و تاریخی بیان داشت: این دو مهم زیرساخت‌های خوبی برای توسعه گردشگری شهرستان است.

یدالله اکبرزاده با تاکید بر اینکه باید این توانمندی‌ها به خوبی به شهروندان و مسافران ارائه شود، افزود: آمل ظرفیت‌های لازم را برای توسعه گردشگری دارد.

وی با اعلام اینکه در سال جاری در کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان 9 پروژه در این زمینه در فرمانداری آمل مصوب شده است، بیان کرد: این مصوبات در راستای مرمت، توسعه، اکتشاف و تامین زیرساخت‌های بخش تاریخی و گردشگری آمل است.

این مسئول با بیان اینکه در راستای تاکیدات استانی باید شرایط ویژه‌ای در ورودی‌های استان مازندران از سمت آمل مهیا شود، تصریح داشت: به دستور استاندار مازندران معرفی علما و بزرگان این استان و شهرستان باید در ورودی‌های آمل صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه توجه به تامین نیازهای مسافران مانند راه و پل‌های دسترسی می‌تواند ظرفیتی برای افزایش اقامت گردشگران باشد، افزود: بهره‌برداری از پروژه‌ها در این زمینه مؤثر خواهد بود.

انتهای‌ پیام/86011/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول