اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط عمومی اوقاف خراسان رضوی:

60 هزار زائر پیاده رضوی در امامزاده‌های میقات الرضا (ع) خراسان رضوی اسکان یافتند

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: بر اساس داده‌های آماری شصت هزار زائر پیاده رضوی در ایام پایانی ماه صفر در امامزاده‌های میقات الرضا (ع) و پایگاه‌های استقبال از زائران پیاده اسکان و پذیرایی شدند.

60 هزار زائر پیاده رضوی در امامزاده‌های میقات الرضا (ع) خراسان رضوی اسکان یافتند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد فتحی ظهر امروز در جمع خبرنگاران افزود: هفتاد درصد این زائران را مرد و بقیه را زن تشکیل می‌دهند که در قالب کاروان‌های پیاده رضوی در مسیر منتهی به مشهد در حرکتند.

مدیر روابط عمومی اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: بر این اساس شهرهای کاشمر، نیشابور،تربت حیدریه ،قوچان، سبزوار و حومه مشهد میزبان زائران پیاده بودند.

وی افزود: بیشترین کاروان‌های پیاده در شهرهای سبزوار،قوچان ،نیشابور و مشهد اسکان و پذیرایی شدند.

سرپرست نمایندگی اوقاف و امور خیریه فجر مشهد نیز گفت: 27 هزار زائر پیاده رضوی از شهرهای خراسان رضوی و استانهای همجوار در امامزاده‌ها و بقعه‌های متبرک این شهرستان اسکان یافتند.

حسن سبزه افزود: این افراد در بقعه عبدالعزیز روستای دهسرخ ، امامزاده سید محمد علوی ،خواجه اباصلت و احمدآباد اسکان داده شدند.بیشترین شمار زائران پیاده در احمد آباد و خواجه اباصلت اسکان و پذیرایی شدند.

سرپرست اوقاف و امور خیریه نیشابور هم گفت: بر اساس آمار موجود هفت هزار نفر در بقاع متبرک و امامزاده‌های این شهرستان اسکان و پذیرایی شدند.

حجت‌الاسلام محمد ذاکری افزود: این زائران در بقعه قدمگاه رضوی ، امامزاده یحیی (ع) ، سلطان حبیب (ع) و مجتمع فرهنگی جواد الائمه (ع) اسکان داده شدند.

سرپرست اوقاف و امور خیریه قوچان نیز به اسکان زائران اشاره کرد و گفت: ده هزار زائرا پیاده مهمان این شهرستان بودند.

حجت‌الاسلام عبدالحمید رحمانی‌حسینی افزود: نیمی از این زائران را جوانان تشکیل می‌دهند که از خطه خراسان شمالی ،گلستان و مازندران زائر پیاده رضوی لقب گرفتند.

انتهای پیام/70009/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول