اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد زائران خراسان‌رضوی خبر داد

بازدید استاندار خراسان‌رضوی از ایستگاه اسکان زائران پیاده حضرت رضا(ع)

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد زائران خراسان‌رضوی گفت: استاندار خراسان‌رضوی و فرماندار مشهد صبح امروز به منظور بررسی موانع و مشکلات حضور زائران پیاده حضرت رضا(ع) از ایستگاه اسکان زائران در ورودی‌های منتهی به مشهد مقدس بازدید کردند.

بازدید استاندار خراسان‌رضوی از ایستگاه اسکان زائران پیاده حضرت رضا(ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی مومنی صبح امروز در جریان بازدید استاندار خراسان‌رضوی از ایستگاه‌های اسکان و پذیرایی از زائران پیاده حضرت رضا(ع) و در تشریح اقدامات انجام گرفته در استقبال از زائران پیاده، با مثبت ارزیابی‌ کردن استقرار این ایستگاه‌ها در جاده‌های خراسان‌رضوی و ورودی‌های منتهی به مشهد، اظهار کرد: زیرساخت‌های اسکان و پذیرایی از زائران پیاده حضرت رضا(ع) به منظور آسایش و امنیت آنان باید فراهم شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌رضوی افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه دستگاه‌های فرهنگی باید برای استقبال از زائران پیاده امام رضا(ع) با یکدیگر همکاری لازم را انجام دهند.

مومنی تصریح کرد: استاندار خراسان‌رضوی نیز در این بازدید بر همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی استان برای خدمات‌رسانی به زائران پیاده امام رضا(ع) تاکید و اعلام کرد شخصا به مشکلات زائران پیاده و نحوه خدمات‌رسانی به آنان نظارت می‌کند.

انتهای پیام/70003/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول