اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اهر در مجلس شورای اسلامی:

حل مشکل اسکان در مناطق زلزله‌زده را با اطمینان اعلام می‌کنم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با اطمینان می‌گویم که مشکل اسکان در مناطق زلزله‌زده حل شده است و حتی در سرمای زیر ۳۰ درجه نیز با تمهیدات انجام شده در این مناطق هیچ مشکلی نداریم.

حل مشکل اسکان در مناطق زلزله‌زده را با اطمینان اعلام می‌کنم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عباس فلاحی‌باباجان ظهر امروز در همایش اقتصاد مقاومتی که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر برگزار شد، رونق تولید داخلی را راهکار مناسب برای حمایت سرمایه‌گذاری ایرانی و زیربنای اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

وی، مردمی‌سازی اقتصاد، خلاص از وابستگی نفتی، اولویت‌بندی شرکای تجاری ایران، استقلال اقتصادی با قطع مصرف کالاهای خارجی، توجه ویژه به تولیدات داخلی و پرهیز از کاغذبازی‌های بی‌مورد، توجه به تولیدات کیفی و ترویج فرهنگ مصرف کالاهای داخلی را از ویژگی‌های اقتصاد مقاومتی برشمرد.

نماینده مردم اهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه به تلاش‌های انجام شده در مناطق زلزله‌زده نیز اشاره کرد و افزود: با اطمینان می‌گویم که مشکل اسکان در مناطق زلزله‌زده حل شده است و حتی در سرمای زیر 30 درجه نیز با تمهیدات انجام شده در این مناطق هیچ مشکلی نداریم.

وی، از تلاش‌های انجام شده در امر زلزله قدردانی کرد و از مسئولان ذی‌ربط خواست با تداوم کمک‌ها و اقدامات زیربنایی در مناطق زلزله‌زده مردم را تا اتمام کارهای عمرانی و زیرساختی منطقه تنها نگذارند.

فلاحی افزود: در امر خدمت‌رسانی به زلزله اخیر به منطقه ارسباران 26 مصوبه منطقه‌ای در دولت تصویب شده است که نقش اساسی در ارائه خدمات به زلزله‌زدگان داشت.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به پیگیری احداث جاده اهر – تبریز و تبدیل آن به بزرگراه اشاره کرد و افزود: با پیگیری‌های انجام شده این طرح بزرگ ملی که یکی از نیازهای اساسی منطقه ارسباران در ارتباطات جاده‌ای بود، با مصوبه دولت و ستاد مهر ماندگار در زمره پروژه‌های مهرماندگار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: امیدواریم با اختصاص اعتبارات لازم، اجرای این پروژه حیاتی منطقه تسریع شود تا بیش از این شاهد تصادفات ناگوار در این جاده نباشیم.

فلاحی‌، یکی دیگر از اهداف و برنامه‌های خود را زمینه‌سازی برای اشتغال پایدار و رونق اقتصاد منطقه برشمرد و گفت: از هر سرمایه‌گذاری که تمایل به راه‌اندازی طرح‌های تولیدی و اشتغال‌زا در منطقه دارد، حمایت می‌کنیم.

وی تاکید کرد: در این خصوص گام‌های اساسی در کمک به طرح‌های در دست اجرای منطقه از جمله قند ارس، بسته‌بندی و سورتینگ، سردخانه و کارخانه ذوب برداشته شده است.

انتهای پیام/60003/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول