اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور اشاعه فرهنگ زیست محیطی

ویژه برنامه‌های هوای پاک در منطقه 20 اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: ویژه برنامه‌های هفته هوای پاک با همکاری مدیران محله و محوریت سراهای محله و به منظور اشاعه فرهنگ زیست محیطی در سطح محله‌های 22 گانه این منطقه اجرا می‌شود.

ویژه برنامه‌های هوای پاک در منطقه 20 اجرا می‌شود

علی برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران، اظهار داشت: همایش پیاده‌روی کودکان، کارگاه‌های آموزشی هوای پاک، برپایی نمایشگاه نقاشی، مسابقه نقاشی و دوره‌های آموزشی نحوه تکثیر و نگهداری گل و گیاه از جمله ویژه برنامه‌های هفته هوای پاک است که با محوریت سرای محله و با مشارکت مدیران محله، این هفته برگزار می‌شود.

رئیس اداره آموزش شهروندی شهرداری منطقه 20 با اشاره به اینکه کودکان و دانش‌آموزان از اقشار مورد هدف در طرح‌های مذکور هستند، خاطرنشان کرد: برپایی همایش پیاده‌روی برای بیش از 2 هزار نفر از کودکان عضو خانه‌های اسباب‌بازی سراهای محله، همراه با سردادن شعارهایی با مضامین هوای پاک در سطح محله‌های این منطقه انجام می‌شود.

گفتنی است، برپایی دوره‌های آموزشی گل و گیاه، توزیع کیسه‌های بازیافت، اهدای شاخه‌های گل و بروشورهای آموزشی در سطح مدارس و مراکز فرهنگی و آموزشی از دیگر اقداماتی است که شهرداری منطقه 20 با هدف جلب مشارکت و ارتقای آگاهی شهروندان برگزار می‌کند. 

انتهای‌پیام/2462/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول