اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور:

200 برنامه فرهنگی و هنری به مناسبت دهه فجر اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: بیش از 200 برنامه فرهنگی و هنری در سی و چهارمین بهار انقلاب شکوهمند اسلامی در این شهرستان اجرا می‌شود.

200 برنامه فرهنگی و هنری به مناسبت دهه فجر اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار فارس از نیشابور و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیشابور، خلیل‌الله عراقی اظهار داشت: انقلاب شکوهمند اسلامی دارای ماهیت فرهنگی است و امروز طبق دستورات مقام معظم رهبری باید کارهای فرهنگی در سطح جامعه بیش از پیش گسترش پیدا کند.

وی افزود: ایام دهه فجر یادآور خاطرات و حماسه‌سازی مردم ایران در مقابل رژیم دژخیم پهلوی است و بهترین فرصت برای آشنایی نسل سوم انقلاب با اهداف عالیه فرهنگی این نظام مقدس است.

مسئول کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر نیشابور عنوان کرد: امسال بیش از 200 برنامه فرهنگی و هنری توسط ادارات، نهادها و مجامع مختلف فرهنگی و هنری در شهرستان اجرا می‌شود.

عراقی خاطر نشان کرد: برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری از 12 تا 22 بهمن شامل همایش نهضت روشنگری و بررسی اندیشه‌های حضرت امام خمینی‌(ره ) در بیداری اسلامی، یادواره شهدا، شب‌های خاطره، جشن شکوفه‌های انقلاب اسلامی، همایش تخصصی روحانیان و مداحان، برگزاری محافل انس با قرآن کریم، اعزام مبلغان و روحانیان به روستاها و مساجد است.

وی ادامه داد: جشنواره عکس تجلی نور، برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب بصیرت، افتتاح کانون‌های مساجد، جشنواره فرهنگی و هنری آسمانی‌ها، موسیقی مقامی، جنگ‌های شادی، شب شعر، نمایش فیلم، مسابقات (قرآن، کتاب‌خوانی، نقاشی)، تئاتر، نمایشگاه‌های هنری، توزیع ده هزار جلد کتاب و ... نیز بخش‌هایی دیگر از این برنامه‌ها است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور عنوان داشت: این کمیته تلاش کرده برای تمام اقشار جامعه متناسب با نیاز فرهنگی ایشان برنامه‌ریزی کند و در تمام ایام، تالار ادیب و فرهنگ‌سرای وکیلی اداره مذکور، فرهنگ‌سرای سیمرغ، کانون تربیت، کانون باهنر و دیگر تالارهای‌ شهر برنامه اجرا می‌کنند.

عراقی خاطر نشان کرد: در تمام بخش‌ها و شهرهای تابعه شهرستان کمیته‌های فرهنگی و هنری تشکیل شده است که برنامه‌های خویش را بر این اساس طراحی و اجرا می‌کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به تقارن دهه فجر با ولادت پیامبر اکرم(ص) این کمیته امیدوار است بتواند ارزش‌های والای این انقلاب که ثمره مجاهدت‌های حضرت امام(ره) و خون شهدا است را بیش از پیش گسترش دهد.

انتهای پیام/70005/و/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول