اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور بزرگداشت دهه فجر

کمیته‌های اصلی ستاد دهه فجر آسارا تشکیل شد

خبرگزاری فارس: بخشدار آسارا از تشکیل کمیته‌های اصلی ستاد دهه فجر به منظور برنامه‌ریزی برای بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر خبر داد.

کمیته‌های اصلی ستاد دهه فجر آسارا تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محسن محمدی ظهر امروز در جلسه گرامیداشت ستاد دهه فجر بخش آسارا اظهار داشت: اجرای برنامه‌های فرهنگی و نشست‌های تخصصی به منظور بزرگداشت این دوران و همچنین انتقال ارزش‌های انقلاب به نسل امروز از مهم‌ترین برنامه‌های این دهه است.

وی ادامه داد: نسل امروز باید بیش از هر چیزی با آرمان‌های انقلاب آشنا باشد و حفظ اهداف انقلاب را مهم‌ترین وظیفه خود بداند.

بخشدار آسارا تأکید کرد: انقلاب اسلامى در همه‏ ابعاد فردى و اجتماعى، داخلى و خارجى، سیاسى و اقتصادى و فرهنگى، اهداف بسیار بلندى براى مردم و دولت ترسیم نموده و این اهداف عمدتاً برگرفته از قرآن و سنت است.

محمدی افزود: امروز دشمنان برای اینکه اهداف انقلاب را دچار خدشه کنند با برنامه‌ریزی‌های از پیش تعیین شده درصدد اجرای ترفندها و توطئه‌های خود هستند.

وی افزود: اما اقتدار و ولایتمداری ملت ایران و همچنین اهمیت آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی مانع از اجرایی شدن توطئه‌های شوم دشمنان علیه کشور شده است.

محمدی بر باشکوه برگزار کردن برنامه‌های سی و چهارمین فجر انقلاب اسلامی تأکید کرد و خاطرنشان کرد: مراسم دهه فجر امسال باید زمینه‌ساز حضور گسترده مردم در انتخابات سال آینده شود.

وی افزود: در این راستا مسئولان در کمیته‌های برگزاری برنامه‌های دهه فجر باید از ظرفیت‌ها و پتاسیل‌های نسل جوان استفاده کرده و از خلاقیت‌ها و استعدادهای آنان در برگزاری برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر بهره کافی را ببرند.

بخشدار آسارا تأکید کرد: در این راستا سه کمیته اصلی در قالب کمیته فرهنگی،‌ کمیته پشتیبانی و کمیته امنیتی به منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر و مطلوب آیین‌های بزرگداشت پیروزی انقلاب تشکیل شده است.

محمدی به صدا درآوردن زنگ انقلاب در روز 12 بهمن، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا در حوزه شهر و روستاها،‌ معرفی و تجلیل از نمونه‌های بهره‌برداران بخش کشاورزی و دامداری و هماهنگی برای اعزام کاروان مشتاقان به مرقد مطهر حضرت امام (ره) را از مهم‌ترین برنامه‌های تدارک دیده شده در این ایام عنوان کرد.

وی برگزاری مسابقات طناب‌کشی، فوتسال پیشکسوتان، فینال اتومبیل‌رانی اسلالوم، والیبال پیشکسوتان و تجلیل مربیان و .... را از دیگر برنامه‌های ستاد دهه فجر در آسارای کرج عنوان کرد.

انتهای پیام/2302/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول