اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر فارس خبر داد

تدوین 130 برنامه برای بزرگداشت دهه مبارک فجر فارس

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر فارس از تدوین 130 برنامه برای بزرگداشت یوم‌الله دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: جشن‌های انقلاب را از دانشجویی به دانشگاهی بدل کرده‌ایم.

تدوین 130 برنامه برای بزرگداشت دهه مبارک فجر فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مسعود رستگار بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان فارس اظهار داشت: بیش از 130 برنامه برای ایام‌الله مبارک دهه فجر تدوین شده است که این برنامه‌ها در سطح دانشگاه‌های شیراز و هفت شهر بزرگ استان فارس اجرا می‌شود.

مسئول کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر انقلاب استان فارس ابراز داشت: امسال ویژگی برنامه‌های تدوین شده این است که تلاش کرده‌ایم برنامه‌ها را از دانشجویی صرف به سمت دانشگاهی و مشارکت اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه‌ها هدایت کنیم.

وی هدف برنامه‌های تدوین شده را ایجاد و تقویت روحیه خودباوری در نسل جوان و نخبگان دانشگاهی دانست و افزود: تمام تلاش ما بر این است که از فرصت تحریم‌ها و تهدیدها حداکثر استفاده را کرده و زمینه را برای ایجاد فرصت‌های ناب و سرعت بخشیدن به توسعه نظام اسلامی در ابعاد مختلف فراهم کنیم.

رئیس جهاد دانشگاهی فارس با انتقاد از آنچه حضور کم‌رنگ روحانیان و مقام‌های ارشد این استان در برنامه‌های دانشگاهی و دانشجویی، عنوان می‌کرد، گفت: روحانیت و مدیران ارشد این استان کمتر دعوت‌های ما برای حضور در جمع دانشجویان و دانشگاهیان را اجابت کرده و می‌کنند.

وی ادامه داد: این موجب شده که گاهی از افرادی به‌عنوان سخنران در برنامه‌ها استفاده شود که به‌دلیل دفاع بد از دستاوردهای انقلاب، تاثیرات منفی بر افکار دانشجویان و مخاطبان برجای گذارند.

رستگار در پایان بر لزوم استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود برای هرچه پربارتر شدن جشن‌های ایام دهه پرفروغ فجر تاکید کرد.

انتهای پیام/2448/ت30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول