اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهار سال 92 صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از بازارچه ورودی گلشهر کاظمیه زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان میادین شهرداری زنجان گفت: بازارچه ورودی شهرک گلشهر کاظمیه زنجان در اوایل سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از بازارچه ورودی گلشهر کاظمیه زنجان

جمال بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: از مجموع 36 کانکس فعال در عرضه محصولات کشاورزی، میوه و تره‌بار در سطح شهر زنجان دو مورد جمع‌آوری شده است.

وی با اشاره به اینکه 52 دستگاه از سال‌های گذشته به عنوان کیوسک عرضه محصولات فرهنگی و تنقلات اقدام به فروش محصولات خود می‌کنند، خاطرنشان کرد: 28 فقره از این دستگاه‌ها فاقد مجوز لازم هستند.

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری زنجان با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته کانکس‌های داخل شهر جمع‌آوری و به شهرک‌های اقماری منتقل می‌شوند، تصریح کرد: ساماندهی کیوسک‌ها و کانکس‌ها از برنامه‌های مهم شهرداری زنجان محسوب می‌شود.

*با احداث بازارچه، کانکس‌ها از شهرک‌های زنجان جمع می‌شود

وی با تاکید بر اینکه بازارچه‌هایی در شهرک‌های مختلف شهر زنجان احداث می‌شود، اضافه کرد: با احداث این بازارچه‌ها کانکس‌ها نیز از سطح شهر جمع‌آوری می‌شوند.

بابایی با بیان اینکه کانکس‌هایی که مجوز دارند فاقد مجوز لازم از سوی شهرداری لازم هستند، ادامه داد: در حال حاضر پیگیر این مسئله هستیم.

*وجود 36 دستگاه کانکس عرضه میوه در زنجان

وی با اشاره به اینکه فقط 36 دستگاه از کانکس‌ها مجوز عرضه میوه را در سطح شهر دارند، افزود: اگر برخلاف تعهدات اقدام کنند، قرداد آن‌ها لغو می‌شود.

انتهای پیام/73006/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول