اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

دستگاه‌های حفار بدهی خود را به شهرداری‌ها بپردازند

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در صورتی که دستگاهی بدون مجوز اقدام به حفاری کرده باشد و هیچگونه وجه نقدی به شهرداری پرداخت نکند طبق قانون با متخلفین برخورد قانونی می‌شود.

دستگاه‌های حفار بدهی خود را به شهرداری‌ها بپردازند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید حسین صابری عصر امروز در جلسه هم‌اندیشی با رؤسای شوراها و شهرداران کهگیلویه و بویراحمد لزوم کار شوراها را رعایت اصل قانون شوراها عنوان کرد و گفت: موفقیت در کار شوراها هنگامی به وجود می‌آید که اهمیت کار شوراها تبیین شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد کار شهرداران را بسیار سخت دانست و ابراز داشت: اکنون کشور و به تبع آن این استان دارای موقعیت ویژه‌ای بوده که همه مسئولان اجرایی با همراهی یکدیگر و دقت در برنامه‌های خود اهتمام در پیشرفت امور اجرایی باید رضای خداوند و مردم را فراهم کنند.

آرامش مردم مد نظر مسئولان اجرایی باشد

صابری بیشترین نیاز مردم در سطح جامعه را آرامش و راحتی عنوان کرد و گفت: امروزه خدمت کردن به منزله تکلیف بوده از این رو نیمی از آرامش جامعه به برکت نظام جمهوری اسلامی و مسئولان زحمت‌کش و دلسوز به نظام محقق شده است.

مسئول ارشد اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: شهرهایی که طرح جامع برای آن‌ها در نظر گرفته نشده یا طرح آن رو به اتمام است به صورت کتبی اعلام کنند که این موضوع در صورت افزایش جمعیت به بالای 20 هزار نفر به راه و شهرسازی محول می‌شود و پایین‌تر از 20 هزار نفر نیز با ابلاغ به حوزه استانداری بررسی لازم صورت گرفته و پس از تصویب نهایی اجرایی می‌شود.

وی برگزاری و تشکیل کمیسیون حفاری را از برنامه‌های مهم و ضروری دانست و گفت: در صورتی که دستگاهی بدون مجوز اقدام به حفاری کرده باشد و هیچگونه وجه نقدی به شهرداری پرداخت نکند طبق قانون با متخلفین برخورد قانونی می‌شود.

این مسئول در پاسخ به سؤالی مبنی بر تحقق حضور اعضای شوراها به برخی جلسات در سطح شهرستان و استان اذعان کرد: عضویت شوراها در مجامع به خصوص در شورای تامین که بسیار حساس است مطابق قانون بوده و در زمان خاصی که لازم و ضروری باشد نیز اقدامات لازم در این خصوص اعمال می‌شود.

صابری شهرداری را نهادی مردمی عنوان کرد و گفت: دولت به پروژه‌های مصوب شده اعتبارات لازم را ارائه و شهرداری‌ها وظیفه اجرا و انجام کارها را بر عهده دارند و اعتبارات طبق قوانین و ضوابط به شهرداری‌ها پرداخت می‌شود و تاکنون هیچگونه تبعیضی در این خصوص صورت نگرفته است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به تمامی مسئولان دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی در سطح استان تاکید کرد هرگز در مقابل توصیه‌ها و تذکرات ائمه جمعه موضع‌گیری نکنند و بدانند ائمه جمعه از سر دلسوزی مشکلات را بیان می‌کنند. 

انتهای پیام/2571/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول