اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان:

الوند همدان حرف‌های زیادی برای گفتن در فوتبال کشور دارد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال الوند همدان گفت: با توجه به حساسیت‌های دور برگشت مسابقات لیگ دسته یک و سخت بودن بازی‌ها در نیم‌فصل دوم لیگ دسته یک در 11 هفته باقیمانده در تمام بازی‌ها محکوم به برد هستیم.

الوند همدان حرف‌های زیادی برای گفتن در فوتبال کشور دارد

رضا طلایی‌منش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان درباره شرایط بازی‌ها در نیم‌فصل دوم اظهار داشت: شرایط نیم‌فصل دوم سخت خواهد بود چراکه تیم‌ها نسبت به هم شناخت بیشتری دارند و کاملاً نسبت به هم ارزیابی خوبی داشتند و این موضوع کار را سخت کرده است.

وی ادامه داد: هر اندازه به پایان فصل نزدیک شویم بازی‌ها سخت‌تر خواهد بود، ما 11 جنگ دیگر در نیم‌فصل دوم خواهیم داشت که باید کاملاً تمرکز داشته باشیم تا از هر بازی پیروز خارج شویم و سه امتیاز شیرین را کسب کنیم، ما در تمام این بازی‌ها به دنبال کسب بهترین نتایج هستیم.

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان درباره شرایط برگزاری در نیم‌فصل اول گفت: در 13 بازی دور رفت برگزاری خوب بود، اما اگر یک مقدار به شرایط داوری دقت شود و نظارت روی داورها بیشتر شود بهتر است ما این درخواست را از فدراسیون داریم تا با حساسیت بیشتری در چیدمان داوران دقت کنند، ولی در کل بازی‌ها منظم برگزار شد که امیدواریم در بازی‌های پیش رو بتوانیم نتایج خوبی به دست آوریم.

طلایی‌منش درباره احتمال صعود این تیم به لیگ برتر بیان کرد: در ابتدا تمام کارشناسان فوتبال تصور می‌کردند الوند چون سال ابتدایی حضور خود در لیگ دسته اول را تجربه می‌کند قطعاً با نتایج ضعیفی به لیگ پایین‌تر صعود خواهد کرد، اما شما می‌بینید که ما تا به اینجای کار تمام معادلات را برهم زده‌ایم و در رده دوم جدول لیگ دسته یک گروه الف قرار داریم.

سرمربی تیم فوتبال الوند با بیان اینکه فوتبال ثابت کرده است غیر قابل پیش‌بینی است، ابراز داشت: اگر خدا کمک کند به لیگ برتر صعود خواهیم کرد تا ثابت کنیم این بازیکنان توان بازی کردن در لیگ برتر را هم دارند.

وی درباره بومی بودن تیمش به خبرنگار فارس گفت: نخستین تیم بومی همدانی هستیم که در سطح حرفه‌ای با بیشترین بازیکن در این رده حضور داریم.

طلایی‌منش ادامه داد: از 28 بازیکن ما 20 بازیکن آن بومی هستند و این افتخاری برای ورزش همدان محسوب می‌شود که امید است بتوانیم نماینده شایسته برای استان ورزش‌خیز همدان باشیم.

وی درباره دو مهاجمی که به این تیم اضافه کرده‌اند نیز بیان داشت: ما در هر بازی حداقل 15 تا 20 موقعیت ایجاد می‌کردیم، ولی بازیکنان ما بی‌تجربه بودند و از این موقعیت‌ها استفاده نمی‌کردند ولی این دو بازیکن با تجربه هستند و می‌توانند از موقعیت‌های ایجاد شده استفاده کنند، کار الوند یک کار کاملاً گروهی است که از خط دفاع و هافبک‎‌ها ادامه پیدا می‌کند تا بیشترین موقعیت‌ها را روی دروازه حریف ایجاد کنیم.

سرمربی تیم فوتبال الوند با اشاره به بازی هفته فردای الوند برای شاگردان افشین پیروانی و تیم سنگ‌آهن بافق گفت: فردا یک بازی سخت و سنگین در همدان برابر سنگ‌آهن بافق یزد داریم و این تیم با توجه به تغییرات و تحولاتی که انجام داده، بسیار قدرتمند شده، این تیم در هفته گذشته موفق شده ابومسلم مشهد را با نتیجه سه بر یک شکست دهد که نشان از توانمندی و قدرت این تیم دارد؛ ولی ما قطعاً از این بازی برد می‌خواهیم تا از کورس قهرمانی مسابقات جا نمانیم.

وی افزود: تنها مشکل ما مصدومیت احمد سعیدی و حسین ‌کاظمی است ولی دیگر بازیکنان با تمام قدرت در تمرینات حضور داشته‌اند و با انگیزه و روحیه بالا در اندیشه شکست تیم قدرتمند سنگ‌آهن هستند.

سرمربی تیم فوتبال الوند که دارای مدرک مربیگری A آسیا است، متذکر شد: در هفته‌های پیش ‌رو چندین بازی سخت و سنگین را داریم که هر کدام فینال است و هر چه به هفته‌های پایانی لیگ دسته یک نزدیک می‌شویم بازی‌ها بسیار سخت‌تر می‌شود و تیم‌ها هجومی‌تر می‌شوند، باید با یک برنامه خاص و شطرنج از هر بازی نتیجه لازم را بگیریم و از هواداران خونگرم همدانی می‌خواهیم که تیم ما را تنها نگذارند.

تیم الوند همدان فردا چهارشنبه 27 دی در یک بازی خانگی در ورزشگاه قدس همدان به مصاف تیم سنگ‌آهن بافق می‌رود و این در حالی است که این تیم همدانی  تا پایان هفته پانزدهم رقابت های لیگ دسته اول با کسب 28 امتیاز در رتبه دوم جدول گروه الف لیگ دسته اول قرار دارد و خود را به عنوان یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر معرفی کرده است.

انتهای پیام/2499/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول