اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خورموج خواستار شد

برگزاری دوره جدید کلاس‌های اخلاق برای مدیران

خبرگزاری فارس: امام جمعه خورموج گفت: کلاس اخلاق برای مدیران تا مدتی برگزار شد و مجددا نیازمند تشکیل کلاس‌های جدید در این زمینه هستیم.

برگزاری دوره جدید کلاس‌های اخلاق برای مدیران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح صبح امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دشتی به بررسی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر یکی از مهم‌ترین مبانی تفکر سیاسی، دینی و اجتماعی یک مسلمان به‌شمار می‌رود و این دو فریضه الهی ضامن بقای اسلام است و مجموعه سپاه نقش فراوانی در این زمینه داشته است.

امام جمعه خورموج افزود: اگر چه شناخت اهمیت و ضرورت، مراتب، شرایط و احکام امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی لازم و مفید است ولی مهم‌تر‌ از آن، احساس مسئولیت کردن، تشویق و ترغیب شدن و انگیزه پیدا کردن افراد جامعه برای عمل به تذکّر لسانی است.

وی از مسئول اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دشتی تقدیر کرد و یادآور شد: در ادارات و مراکز آموزشی هم تلاش‌های خوبی در زمینه اجرای امر به معروف و نهی از منکر انجام شده است.

مصلح ادامه داد: در مجموعه دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی نیاز به جلسه و تذکر و تاکید مجددی در این زمینه است.

وی خاطرنشان کرد: کلاس اخلاق برای مدیران تا مدتی برگزار شد و مجددا نیاز به تشکیل کلاس‌های جدید در این زمینه است.

مصلح یکی از موضوعات مهم امر به معروف و نهی از منکر را ساماندهی بازار عنوان کرد و گفت: حتما باید نسبت به ساماندهی بازار، فکری اساسی شود و این یکی از دغدغه‌های ما است.

فرمانده سپاه دشتی نیز گفت: در حال حاضر بیش از 35 پایگاه مقاومت بسیج سپاه دشتی دارای شورای امر به معروف و نهی از منکر هستند و اعضای این شورا که متشکل از 10 نفر هستند نیز در قالب ارشاد فعالیت می‌کنند.

مراد کاظمی گفت: یکی از فعالیت‌های دبیر ستاد معرفی چهره‌های برتر حجاب و جوان کاری، اصناف در زمینه انصاف، آژانس‌های مسافرتی، تاکسی‌های درون و برون‌شهری و... بوده است.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر دشتی ضمن تقدیر از واحد اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز بوشهر، خبرگزاری فارس، هفته‌نامه‌های سراج ساحل و موج خورشید یادآور شد: فعالیت‌های ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر چندین مرتبه توسط واحد خبر بوشهر، خبرگزاری فارس و هفته‌نامه‌های سراج ساحل، موج خورشید، سایت‌های استانی و کشوری، خبرنامه بسیج، صبح ساحل بسیج و روزنامه جوان انعکاس فراوانی داشته است.

کاظمی راه‌اندازی مشاوره در زمینه امر به معروف و نهی از منکر را یکی دیگر از فعالیت‌های این استان برشمرد.

انتهای پیام/66001/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول