اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت گرامیداشت دهه فجر

تراکتورسواران کشاورز در شهرکرد رژه می‎روند

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته دهه فجر شهرستان شهرکرد از برگزاری مانور تراکتورسواران در این شهرستان به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

تراکتورسواران کشاورز در شهرکرد رژه می‎روند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علیرضا اصغر‌زاده بعد از ظهر امروز در سومین جلسه ستاد برگزاری دهه فجر در استانداری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: دهه فجر یادآور یکی از بزرگ‌ترین رخداد‌های جهان معاصر است که باید برای هر چه بهتر برگزار شدن آن تمامی سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی و مردمی تلاش کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه تعدادی از روستا‌ها به شهر و تعدادی از شهر‌ها به شهرستان تبدیل شده، شور و نشاط بیشتری در مردم استان به وجود آمده که همزمان با دهه فجر با امید بیشتری به شادی خواهند پرداخت.

اصغرزاده با اشاره به اینکه کمیته برگزاری دهه فجر در شهرستان شهرکرد با پنج عنوان نوآوری در برنامه‌های امسال دهه فجر آماده برگزاری جشن‌های دهه فجر شده است، گفت: این کمیته سال گذشته به عنوان کمیته برتر انتخاب شد و  امیدواریم  با همکاری مدیران ستاد دهه فجر امسال نیز با اجرای برنامه‌های متنوع و بدیع، این جایگاه همچنان برای این شهرستان حفظ شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شهرکرد از برگزاری 34 جشن خانگی در این شهرستان خبر داد و گفت: پایه انقلاب از نشست‌های کوچک خانوادگی چند نفره از درون همین خانوار‌ها شکل گرفت به همین منظور این جشن خانگی به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی تدارک دیده شده که به طور خود‌جوش برگزاری خواهد شد.

وی از مانور تراکتورسواران کشاورز در شهرستان شهرکرد خبر داد و افزود: این مانور برای نخستین بار است که در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‎شود و به جای اینکه از رژه‌ خودرو‌ها و موتورسواران استفاده شود، امسال کشاورزان با کامیون‌ها و تراکتور‌های خود به خیابان خواهند آمد.

اصغرزاده با اشاره به اینکه کودکان نیز با وجود اینکه خود در خلق انقلاب نقش نداشته‌اند ولی می توانند در جشن حضور فعال داشته باشند، خاطر نشان کرد: در روز پیروزی انقلاب اسلامی نقاشی انقلاب به طول 1357 متر در شهرکرد کشیده خواهد شد.

وی از برپایی بزرگ‌ترین ایستگاه صلواتی در روز 22 بهمن ماه سال جاری خبر داد و گفت: با همکاری بعضی از دستگاه‌ها در میدان انقلاب شهرکرد، بزرگ‌ترین ایستگاه صلواتی برای پذیرایی از مردم برپا خواهد شد.

انتهای پیام/68006/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول