اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم مطرح کرد

موفقیت شوراهای آموزش و پرورش

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: شوراهای آموزش و پرورش در زمینه‌های مختلف موفق بوده و مصوبات ارزشمندی داشته است.

موفقیت شوراهای آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمدحسین امین‌جعفری پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای شوراهای آموزش و پرورش که به مناسبت هفته شوراهای آموزش و پرورش صورت گرفت اظهار کرد: شورای آموزش و پرورش با تأیید شورای نگهبان در سال 72 در 22 ماده قانونی تصویب شده است.

وی با بیان اینکه شوراهای آموزش و پرورش در زمینه‌های مختلف موفق بوده‌ است گفت: ریاست شورا در استان به عهده استاندار است و معاون برنامه‌ریزی استانداری، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس، معاون پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان، رئیسان آموزش و پرورش ناحیه و پنج نفر از معتمدان در این شورا حضور دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم خاطرنشان کرد: مصوبات این شورا در زمینه مسائل تربیتی، حجاب و عفاف، بازگشایی مدارس، 13 آبان، روز دانش‌آموز، 22 بهمن و هفته معلم است.

وی عنوان داشت: برخی از مشکلات و چالش‌های آموزش و پرورش در این شورا بحث می‌شود.

امین‌جعفری با بیان اینکه اهدای کتاب به مدارس با هزینه 600 میلیون تومان از جمله مصوبات شورای آموزش و پرورش بوده است گفت: از این میزان 300 میلیون تومان توسط اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، 100 میلیون تومان اداره‌کل آموزش و پرورش استان و 200 میلیون تومان توسط استانداری تأمین شده است. 

تجلیل از اعضای فعال شوراهای آموزش و پرورش

محمدرضا برقانی مدیر آموزش و مشاوره خانواده سازمان مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش نیز در این دیدار هفته شوراها را بزرگترین ظرفیت آموزش و پرورش عنوان کرد و به قرائت پیام مصطفی نجار وزیر کشور و حمیدرضا حاجی‌بابایی وزیر آموزش و پرورش به مناسبت هفته شوراهای آموزش و پرورش پرداخت.

در پایان این دیدار از اعضای فعال شوراهای آموزش و پرورش استان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی تجلیل شد.

هفته شوراهای آموزش و پرورش از 24 تا 30 دی ماه بوده که عناوینی مانند «شوراهای آموزش و پرورش، بستر اجرای سند تحول بنیادین»، «محور توسعه پایدار، مشارکت نهادها و خیرین»، «خانواده و تعلیم و تربیت»، «تجلی معنویت و بصیرت ولایی» و «تعلیم و تربیت و مشارکت‌های مردمی» برای روزهای این هفته تعیین شده است.

انتهای پیام/78003/ج20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول