اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی مطرح کرد

شناسایی32 مصداق منکر اداری و ارسال به ادارات آموزش و پرورش

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: 32 مصداق معروف و 32 مصداق منکر اداری استخراج و به ادارات تابعه آموزش و پرورش برای توجه و تذکر لسانی ارسال شده است.

شناسایی32 مصداق منکر اداری و ارسال به ادارات آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی محمدرضا رحیمی در نشست شورای عفاف و حجاب و ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر و هسته‌های معتمدین اظهار کرد:  از زمان استقرار دبیرخانه ستاد امر به معروف و نهی از منکر از مهر ماه سال جاری تاکنون 212 فعالیت و برنامه به اجرا گذاشته شده است.

وی تشکیل هسته‌های معتمدین امر به معروف و صدور ابلاغ برای آنان با تاکید بر تذکر لسانی و همچنین در مدارس و مراکز شبانه‌روزی استان با تشکیل طرح یادآوران در بخش دانش‌آموزی از برنامه این اداره کل عنوان کرد.

رحیمی گفت: در بخش عفاف و حجاب با تشکیل ستاد در استان و شهرستان‌ها و مناطق ، منشور عفاف و حجاب نیز ابلاغ شده است و گزارش و فعالیت‌ها به صورت ماهیانه جمع‌آوری شده است.

وی ادامه داد: جلسات و گفتمان عفاف و حجاب در مدارس دخترانه با توجه به فضای بهینه برای توجه به سبک زندگی و مد و لباس ایرانی اسلامی ،تخلق به اخلاق و عدالت خواهی ، نقد و بررسی و توجه به مفاهیم قانون اساسی ، ارزش‌های انقلاب و امام و انقلاب و ترویج مهارت عفاف و حجاب به صورت دوره‌های ضمن خدمت نیز برای مربیان و فرهنگیان از دیگر اقدامات این حوزه بوده است.

به گزارش فارس،در ادامه این نشست مقرر شد تمامی اعضاء و واحدهای زیر مجموعه نسبت به تبلیغ و تبیین و برگزاری همایش‌های عفاف و حجاب و تبلیغ و ترویج و تجلیل از فرهنگیان و دانش آموزان عامل به معروف و نهی از منکر به ویژه در ایام دهه مبارک فجر اهتمام داشته و تذکر لسانی را به عنوان بارزترین فعالیت، مد نظر قرار دهند.

انتهای پیام/63002/ت/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول