اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم عنوان کرد

استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌ها برای خدمت‌رسانی به زائران

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم گفت: برای خدمت‌رسانی به زائران در ایام پایانی ماه صفر از همه ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد.

استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌ها برای خدمت‌رسانی به زائران

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محسن محرری بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائران استان قم که با حضور مدیران دستگاه‌های مختلف ویژه خدمت‌رسانی به زائران در تعطیلات پایان ماه صفر برگزار شد تصریح کرد: در ایام پایانی ماه صفر تقریبا با سه روز تعطیلی مواجه هستیم و ضروری است که در این ایام برنامه‌ریزی کامل و جامعی داشته باشیم تا به استقبال از زائران و مسافرانی برویم که به زیارت حرم مطهر حضرت معصومه(س) مشرف می‌شوند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری جلسات تخصصی در این زمینه افزود: برای تنظیم بازار در این ایام پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته است و اداره کل میراث فرهنگی نیز عهده‌دار نظارت بر اماکن اقامتی است.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم از آماده‌سازی شهر قم برای پذیرایی از زائران توسط شهرداری خبر داد و اضافه کرد: در این خصوص اقداماتی نظیر سیاه پوش کردن شهر، ساماندهی ایستگاه‌های صلواتی، ساماندهی دست‌فروشان و تشکیل ستادهای هشت‌گانه انجام شده است.

 

 

*پیش‌بینی تمهیدات ترافیکی و امنیتی

وی گفت: از سوی معاونت عمرانی استانداری قم نیز جلسات ویژه‌ای برگزار شده و مسائل ترافیکی در این ایام به خوبی مدیریت خواهد شد تا شاهد بروز کمترین مشکل باشیم.

محرری به پیش‌بینی‌های صورت گرفته در خصوص تردد خودروها در بستر رودخانه اشاره کرد و گفت: در بستر رودخانه تلاش خواهد شد که در همه ساعات ترافیک روانی جریان داشته باشد.

وی همچنین از فعال بودن ستاد تسهیلات زائران مستقر در میدان روح‌الله خبر داد و گفت: نمایندگان دستگاه‌هایی نظیر میراث فرهنگی، ناجا، فرمانداری، هلال احمر و... در این ستاد مستقر بوده و نسبت به خدمت‌رسانی اهتمام خواهند داشت.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم خاطرنشان کرد: از همه ظرفیت‌های استان استفاده خواهیم کرد که مانند دیگر مناسبت‌ها میزبانی شایسته‌ای از زائران بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت به عمل آید.

انتهای پیام/2258/ت30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول