اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پینگ‌پنگ مازندران:

ساری میزبان پینگ‌پنگ قهرمانی پسران کشور شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت پینگ‌پنگ مازندران از میزبانی ساری در مسابقات پینگ‌پنگ قهرمانی جوانان پسران کشور خبر داد.

ساری میزبان پینگ‌پنگ قهرمانی پسران کشور شد

عباس زعفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری عنوان کرد: پیشنهاد میزبانی این دوره از مسابقات را به فدراسیون ارائه دادیم و میزبانی مازندران مورد قبول فدراسیون واقع شد.

وی افزود: مسابقات پینگ‌پنگ جوانان قهرمانی کشور در بخش پسران 10 تا 13 بهمن‌ماه به میزبانی ساری در سالن ورزشی سید رسول حسینی برگزار می‌شود.

رئیس هیئت پینگ‌پنگ مازندران تصریح کرد: در این مسابقات که حکم انتخابی تیم ملی جوانان را نیز داد، بهترین ورزشکاران سراسر کشور حضور دارند.

زعفری ادامه داد: برای میزبانی شایسته این مسابقات مقدمات اولیه فراهم شد و سعی می‌کنیم با کمک اداره کل ورزش و استان و شهرستان میزبان شایسته‌ای برای میهمانان باشیم.

وی در ادامه از حضور سه پینگ‌پنگ باز مازندرانی در اردوی تیم ملی پینگ‌پنگ بزرگسالان خبر داد و افزود: نوشاد، نیما عالمیان و پوریا عمرانی به عنوان سه مازندرانی در این اردو هستند.

رئیس هیئت پینگ‌پنگ مازندران گفت: این اردو از امروز به مدت 10 روز در آکادمی ملی المپیک تهران با حضور 10 ورزشکار دسته برتری برگزار می‌شود.

زعفری در پایان افزود: مازندران در ادوار تاریخ از برترین‌های فدراسیون بوده که در رده‌های مختلف سنی بازیکنان مؤثر و تأثیرگذار در اردو و ترکیب تیم ملی دارد.

انتهای‌پیام/86005/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول