اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه ورزش همدان تأکید کرد

کمبود منابع مالی و نبود اتحاد عامل افت کشتی همدان

خبرگزاری فارس: معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان همدان درباره علت افت کشتی استان گفت: کمبود منابع مالی و نبود اتحاد در کشتی عامل افت این رشته ورزشی در همدان است.

کمبود منابع مالی و نبود اتحاد عامل افت کشتی همدان

رسول منعم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان در مورد جایگاه ورزش همدان اظهار کرد: شهر همدان با توجه به سابقه‌ای که دارد در بیشتر رشته‌های ورزشی در حال رشد است.

وی ادامه داد: در دولت نهم و دهم تحول عظیمی را در بخش زیرساخت‌ها شاهد بودیم و این هم میسر نمی‌شد جز با تلاش مدیران استان و مدیرکل ورزش و جوانان همدان.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان همدان با بیان اینکه زیرساخت‌های ورزشی همدان فراهم است، افزود: در سایر شهرستان‌ها هم زیر ساخت‌های خوبی ایجاد شده به‌طوری که شاهد تحولات خوب ورزشی بودیم.

وی درباره وضعیت مالی اداره ورزش و جوانان استان اظهار داشت: با وجودی که امسال وضعیت ورزش کشور کمی از لحاظ مالی ضعیف بود، با پیگیری‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان، بخشی از اعتباراتی که اخیراً جذب شد به هیئت‌های ورزشی تعلق گرفت.

منعم ادامه داد: با این اقدام روح تازه‌ای به ورزش استان دمیده شده که امیدوارم تا پایان سال هم این روند حمایتی را ادامه دهیم تا هیئت‌های ورزشی استان تقویت شوند.

وی درباره علت افت کشتی استان به خبرنگار فارس گفت: کمبود منابع مالی و نبود اتحاد در کشتی استان عامل افت این رشته ورزشی در همدان است.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان همدان با ابراز خرسندی از برگزاری مجمع انتخاباتی کشتی و انتخاب رئیس هیئت کشتی استان اظهار داشت: با این اتفاق، این توقع وجود دارد که با استفاده از نیروهای جدید و پیشکسوتان بتوانیم تقویت این رشته را شاهد باشیم.

وی در ادامه بحث عدم شرکت تیم در لیگ برتر کشتی را تنها مربوط به منابع مالی دانست و ابراز کرد: این مشکل امسال این اجازه را به ما برای شرکت در لیگ برتر کشتی نداد اما در آینده شاهد افتخارآفرینی کشتی استان خواهیم بود.

منعم در پاسخ به اینکه تا پایان سال چند مجمع انتخاباتی برای هیئت‌های ورزشی برگزار می‌شود، گفت: مجمع انتخابات هیئت‌های ورزشی گلف، پینگ‌ پنگ، دوچرخه‌سواری، فوتبال، هندبال، بسکتبال، بوکس، کاراته و تنیس خاکی را تا پایان سال برگزار خواهیم کرد.

وی درباره استفاده بیشتر از کارشناسان ورزشی بیان کرد: جلسات کمیته تخصصی ورزش استان با حضور تمام کارشناسان و به صورت هر دو هفته یک بار تشکیل می‌شود.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان همدان در پایان درباره برنامه‌های پیش رو اشاره کرد و گفت: مراسم تجلیل از قهرمانان کشوری 89 و 90 استان، برگزاری جشنواره زمستانی اسکی، دوچرخه‌سواری، کوهنوردی، یخ‌نوردی، اعزام رؤسای اداره و هیئت‌های ورزشی به مناطق جنگی، برگزاری جلسه هیئت‌های ورزشی به‌صورت ماهانه و... را خواهیم داشت.

انتهای پیام/2499/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول