اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر امسال

350 عنوان برنامه ورزشی در استان مرکزی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی از برگزاری 350 عنوان برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

350 عنوان برنامه ورزشی در استان مرکزی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سعید ملکی ظهر امروز در نشست اعضای کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی استان مرکزی اظهار داشت: با تشکیل ستاد دهه مبارک فجر استان اداره ورزش و جوانان مسئولیت کمیته ورزش و جوانان این ستاد را بر عهده گرفته است.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت دهه مبارک فجر برنامه‌های این کمیته باید با نشاط‌تر و با کیفیت‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود و اعضای کمیته باید از هم‌اکنون برنامه‌ریزی‌های خود را به منظور برپایی هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های این دهه آغاز کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی تلاش به منظور افزایش زمینه حضور و مشارکت جامعه ورزش و جوانان در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر را از مهم‌ترین اهداف این کمیته عنوان کرد و ادامه داد: اجرای برنامه‌های دهه فجر علاوه بر ایجاد نشاط و شادابی در جامعه موجب آشنایی نسل جوان با آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی خواهد شد و باید مورد توجه قرار گیرد.

ملکی افزود: در دهه مبارک فجر برگزاری بیش از 350 عنوان برنامه در دستور کار قرار گرفته است که به صورت تخصصی در دو بخش جوانان و ورزش برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این برنامه‌‌ها که شامل برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، نمایشگاه‌ها، همایش‌های مختلف به منظور آشنایی جوانان با دستاوردهای انقلاب و ارزش‌‌های انقلاب اسلامی است، از 20 تا 30 بهمن‌ماه در سطح شهرها و روستاهای سراسر استان برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی خاطر‌نشان کرد: با توجه به برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در این ایام توجه به کیفیت و صرفه‌جویی در هزینه‌ها موضوع مهمی است که باید مورد توجه مدیران و برگزار کنندگان قرار گیرد.

ملکی همچنین بر ضرورت تشکیل کمیته ارزشیابی و نظارت بر مسابقات و روابط عمومی کمیته ورزش و جوانان تاکید کرد.

در این نشست نمایندگان دستگاه‌های عضو کمیته ورزش و جوانان همچون دانشگاه علوم پزشکی، شهرداری اراک، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نیروی انتظامی، سپاه و سایر دستگاه‌های عضو به ارائه برنامه‌‌های خود در دهه فجر پرداختند.

انتهای پیام/87013/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول