اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ورزش کارخانه آلومینیوم‌‌سازی اراک:

زیرساخت‌های فکری ورزش اراک نیازمند تحول است

خبرگزاری فارس: مدیر ورزش کارخانه آلومینیوم‌‌سازی اراک گفت: زیرساخت‌های فکری ورزش استان نیازمند تغییر و تحول است.

زیرساخت‌های فکری ورزش اراک نیازمند تحول است

احمد حسینخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: در حال حاضر ساختار بدنه ورزش دچار ایراداتی است که برای رسیدن به موفقیت در ورزش باید این ایرادات را برطرف کرد.

وی تصریح کرد: در سال‌های گذشته شرکت آلومینیوم سازی اراک بیش از 8 میلیارد تومان به امر حمایت از تیم‌های مختلف ورزشی اختصاص داد و بیش از 53 رشته ورزشی را زیر پوشش داشت، اما هیچ کدام از این تیم‌ها نتوانستند موفقیتی برای استان کسب کنند، چرا که هدف آن‌ها تنها گرفتن پول بود.

مدیر ورزش کارخانه آلومینیوم سازی اراک ادامه داد: در آن مقطع زمانی، هیچ کدام از شرکت‌ها و کارخانه‌های بزرگ اراک هیچ‌گونه حمایتی از تیم‌های ورزشی نداشتند و تنها این آلومینیوم سازی بود که به حمایت از ورزش برخواست.

حسینخانی ادامه داد: بخش صنعت باید به حمایت از ورزش بپردازد، اما بخش ورزش نیز باید هدفمند و با برنامه حرکت کند تا بتواند به موفقیت دست یابد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات این شرکت در زمینه فعالیت‌های ورزشی بیان کرد: اقدامات صورت گرفته این شرکت در زمینه ورزش در دو بخش آقایان و بانوان صورت گرفته است.

مدیر ورزش کارخانه آلومینیوم‌ ‌سازی اراک با اشاره به روند حرکتی آلومینیوم سازی اراک به سمت و سوی ورزش کارگری، گفت: در حال حاضر رشته‌های آمادگی جسمانی، والیبال، پینگ پنگ، تنیس روز میز، کشتی، بدنسازی، هندبال و ورزش جانبازان و معلولان در این شرکت راه‌اندازی شده‌اند که خوشبختانه ورزشکاران این رشته به موفقیت‌ها و افتخارات بسیار خوبی در سطح ملی و استانی دست یافته‌اند.

حسینخانی ادامه داد: شرکت آلومینیوم‌سازی از هیچ‌گونه حمایتی برای توسعه ورزش استان فروگذار نخواهد کرد و امیدواریم بتوانیم با برقراری تعامل خوب و سازنده با مدیران ورزشی استان زمینه رشد بیش از پیش ورزشکاران استان در مسابقات مختلف را فراهم سازیم.

انتهای پیام/87001/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول