اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان:

محصول سیب‏‌زمینی زنجان در سطح استانداردهای اروپایی تولید می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان با اشاره به کیفیت محصولات تولیدی در استان گفت: محصول سیب‏‌زمینی زنجان در سطح استانداردهای اروپایی تولید می‌شود.

محصول سیب‏‌زمینی زنجان در سطح استانداردهای اروپایی تولید می‌شود

محمدرضا نهاوندی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: کیفیت محصولات کشاورزی استان زنجان بالاتر از میانگین کشوری است.

وی به کیفیت تولید سیب‏زمینی زنجان اشاره کرد و افزود: استاندارد کیفی تولید سیب‏زمینی با توجه به میزان ازت در این محصول تعیین می‏شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه سیب‏زمینی تولیدی در بخش کشاورزی زنجان دارای مرغوبیت بسیار مناسبی است، یادآور شد: میزان ازت سیب‌زمینی زنجان زیر 20 پی‏‌پی‏‌ام است.

وی به استاندار پی‏‌پی‏‌ام ازت در کشور‏های اروپایی اشاره کرد و اظهار داشت: استاندارد کشور‏های اروپایی برای میزان ازت در محصول سیب‏زمینی 50 پی‏‌پی‏‌ام است.

نهاوندی‏پور با اشاره به نمونه‌برداری محصولات کشاورزی در استان، یادآور شد: سنجش پی‏‌پی‏‌ام ازت محصول سیب‏زمینی در راستای ارتقای کیفیت محصولات کشاورزی استان صورت گرفته است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان سیب‏زمینی زنجان را محصولی بسیار مناسب در سطح کشور ارزیابی کرد و افزود: توجه به محصول سیب‏زمینی زنجان در سایر استان‏ها بسیار مشهود است.

وی یادآور شد: در کنار کیفیت سیب‏زمینی زنجان محصولات تولیدی استان‏های همدان و اردبیل نیز در خور توجه است.

نهاوندی‏پور‏ از تصویب 2200 پرونده توسعه کشاورزی در بانک‌های استان زنجان خبر داد و گفت: 53 درصد از پرونده‌های توسعه کشاورزی موجود در بانک‌های استان زنجان تصویب شده است.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه در مجموع تا 13 دی ماه سال‌جاری 4 هزار و 558 فقره پرونده توسعه کشاورزی به بانک‌های استان زنجان معرفی شده است، تصریح کرد: از این تعداد حدود 2 هزار و 955 فقره پرونده در بانک‌ها پذیرفته شده است.

وی با بیان اینکه یک‌هزار و 982 فقره از پرونده‌های توسعه کشاورزی معرفی به بانک‌های استان زنجان عقد قرارداد شده است، اضافه کرد: در مجموع قرارداد پرداخت تسهیلات 39 درصد از پرونده‌های توسعه کشاورزی در استان منعقد شده است.

انتهای پیام/73002/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول